Thule Group

Thule en Case Logic presenteren reeks tassen en cases, voor al je elektronica

Persbericht   •   sep 05, 2014 13:28 CEST

Dit jaar zullen Thule en Case logic tijdens de IFA 2014 in Berlijn, van 5 t/m 10 september, hun reeks fototassen, laptopcases, sleeves en andere spannende nieuwe producten presenteren.

Thule en Case Logic zijn twee belangrijke merken als het gaat om het vervoeren van je kostbare spullen, onder alle mogelijke omstandigheden. Of het nou gaat om urban adventures, een fotoshoot of een weekend vol actiesporten; deze twee merken zullen je gear altijd veilig houden. Thule en Case Logic zijn te vinden in hal 6.2, bij stand 121 op de IFA in Berlijn.

Over Thule Group

Thule Group is wereldmarktleider op het gebied van producten waarmee mensen alles van waarde op betrouwbare, veilige en stijlvolle wijze kunnen vervoeren. Onder het motto Active Life, Simplified biedt Thule Group producten in drie marktsegmenten: Outdoor&Bags (uitrusting en dragers voor fiets-, water- en wintersport, dakkoffers, fietskarren, wandelwagens, laptop- en cameratassen, rugzakken, smartphonehoesjes etc.), Towing (trekhaken) en Specialty (sneeuwkettingen, gereedschapskisten etc.).

Thule Group heeft ca. 2900 medewerkers in meer dan 45, over de hele wereld verspreide, productiefaciliteiten en verkoopkantoren. De producten worden verkocht in 125 markten. De omzet in het jaar 2013 bedroeg 5,1 miljard Zweedse Kronen.

Lees meer op www.thulegroup.com