Thule Group

Thule lanceert twee nieuwe fietskoffers; compleet met geïntegreerde montagestandaard

Persbericht   •   aug 28, 2013 12:02 CEST

De veiligheid van de fiets is prioriteit nummer 1 bij het vervoeren van je fiets per vliegtuig. Nu steeds meer fietsers hun fiets meenemen naar triathlons, fietstochten en cyclosport-wedstrijden, ontstaat er steeds meer vraag naar eenvoudige manieren om fietsen veilig te vervoeren. De Thule Round Trip Pro en Round Trip Transition fietskoffers combineren veiligheid en gebruiksgemak.

Zowel de Round Trip Pro als Transition beschikken over een geïntegreerde montagestandaard die het uit elkaar halen en assembleren van de fiets eenvoudiger maakt. Deze standaard fungeert tevens als rail om de fiets aan de binnenkant van de case te fixeren. De Thule Round Trip fietskoffer is er in zowel een hard case als een soft case.

Thule Round Trip Transition
Thule’s topkoffer, de Round Trip Transition wordt gemaakt in de fabriek van Thule in Chicago. Deze harde fietskoffer wordt gemaakt van ABS (harde, slagvaste kunststof), aluminium en versterkt nylon voor optimale bescherming van de fiets.

• Duurzame ABS constructie voor maximale bescherming
  • Geïntegreerde montagestandaard die eenvoudig in te pakken is en die reizen extra makkelijk maakt
  • Wieltjes voor makkelijk verplaatsen
  • Boven- en onderzijde van de koffer passen in elkaar voor eenvoudig opbergen
  • Geschikt voor de meeste weg-, mountainbike en cyclocross-fietsen met een wielbasis tot 116,8 cm wheelbase
  • Geschikt voor wielen met asbreedtes van 9, 15 en 20mm

Beschikbaar – februari 2014

Thule Round Trip Pro
Thule’s premium softe fietskoffer, de Round Trip Pro, wordt gemaakt van een combinatie van uiterst duurzame nylon en aluminium en beschikt ook over de geïntegreerde montagestandaard.

• Aluminium frame ondersteunt en beveiligt tijdens vervoer
  • Geïntegreerde montagestandaard
  • Wieltjes voor eenvoudig verplaatsen
  • Eenvoudig op te bergen: zijpanelen vouwen in en case laat zich geheel invouwen
  • Licht van gewicht
  • Geschikt voor wielen met asbreedtes van 9, 15 en 20mm

Beschikbaar – februari 2014

Thule op Facebook: www.facebook.com/thulebringyourlife

Thule op YouTube: www.youtube.com/thule

De Thule Group Press Room (productfoto’s en meer info):

Over Thule
Het merk Thule is opgericht in Zweden in 1942. Het is uitgegroeid tot een wereldwijd premium-merk. Onder het motto ‘Bring your life’ biedt Thule een breed assortiment van producten die het vervoer van materiaal en uitrusting veilig, stijlvol en eenvoudig maken. Dak- en fietsdragers, dragers voor water- en wintersportuitrusting, dakkoffers, accessoires voor recreatievoertuigen, paarden- en botentrailers, sneeuwkettingen, bagagetassen en fietstassen zijn slechts enkele voorbeelden van wat Thule momenteel te bieden heeft. Thule is het grootste merk van de Thule Group. Meer informatie is te vinden op www.thule.com.