Thule Group

Thule presenteert innovatieve Thule Vectros Bumper Case voor MacBook

Persbericht   •   sep 05, 2014 15:51 CEST

De volledig nieuwe Thule Vectros Bumper Case voor Apple MacBooks is speciaal ontworpen om je computer veilig mee te nemen. De bumper case heeft schokabsorberende randen die je MacBook beschermen bij een val van tot wel 1 meter hoogte.

Thule is ‘s werelds grootste sport- en outdoorbedrijf, en laat je al je spullen eenvoudig, veilig en stijlvol meenemen. De nieuwe Thule Vectros is de eerste opklikbare beschermende bumper case voor een laptop. De case heeft de zwaarste tests ondergaan in het Thule Test Center. De Thule Vectros wordt geleverd met een optionele beschermfolie voor complete bescherming rondom.

“De Thule Vectros beschermt optimaal, maar is dankzij uitgebreid ontwikkelen en testen wel klein en dun gebleven. Zo blijft de stijl van de MacBook intact, gecombineerd met de karakteristieke Thule-stijl”, zegt Dawson Westenskow, Category Manager bij Thule.

Kenmerken Thule Vectros:

·  Schokabsorberend design biedt ultieme bescherming tegen een val van tot wel 1 meter hoogte.

·  Klemranden passen perfect rond de MacBook 13” en zorgen voor extra grip

·  Eenvoudig installeren door simpelweg vastklikken

·  Omsluitend design laat de bumper case vastzitten ook als de computer valt

·  Rubberen voetjes voor meer stabiliteit, grip en betere koeling

De Thule Vectros bumper is gelanceerd op de beurs IFA in Berlijn (5-10 september 2014) en zal in de winkel te koop zijn vanaf oktober 2014. Andere maten verschijnen komende november en januari.

Over Thule

Het merk Thule is opgericht in 1942. Onder het motto ‘Bring your life’ biedt Thule een breed assortiment van top-producten waarmee mensen met een actieve lifestyle alles van waarde op betrouwbare, veilige en stijlvolle wijze kunnen vervoeren. Thule biedt onder andere dakdragers, fietsdragers, dakkoffers, laptop-, camera- en sporttassen en kinderproducten zoals fietsstoeltjes en multifunctionele kinderwagens. De producten zijn verkrijgbaar in meer dan 125 landen.

Thule is het grootste merk van de Thule Group.

Lees meer op www.thule.com