Flexovit lanceert een nieuwe website

Persbericht   •   jan 16, 2017 12:00 CET

Flexovit lanceert een nieuwe website

Flexovit lanceert een nieuwe brand-website: www.flexovit.com/nl-nl. Een belangrijk moment in de online geschiedenis van Flexovit.

Op het moment is de Flexovit website beschikbaar in de Engelse taal. Dit maakt duidelijk dat Flexovit zich in Nederland daarmee sterk online profileert met het oog op de toekomst.

De nieuwe Flexovit website levert een verbeterde ervaring van het merk door gedetailleerde informatie over producten en markten. Er wordt gefocust op het maken van een selectie van producten en submerken, heeft een betere layout en bevat dynamische foto's. De website is ontworpen met de eindgebruiker in gedachten en bevat een duidelijk zoekstructuur voor de professional in iedere branche. Dankzij de intuïtieve navigatie en het responsive design is de website makkelijker te bekijken op de mobiel!

Al eerder zei Marie Bouquot, Global Director of Strategy en Digital Policy van Saint-Gobain Abrasives: ‘De lancering van de showcase-websites zijn stappen naar een totale omslag van onze digitale aanwezigheid wereldwijd. Het begon met de Saint-Gobain Abrasives website in Januari 2016, waarop de Norton-website in Juni 2016 volgde. Met een wereldwijd design en up-to-date content van onze Marketing afdelingen verbeteren wij de gebruikservaring voor klant en eindgebruiker.’

Live gaan is het begin van de reis van Flexovit ..de site zal continue verrijkt worden met nieuwe content en functies. Volg Flexovit op: www.flexovit.com/nl-nl.