Flexovit slijpschijven - vertrouwde kwaliteit in een nieuw jasje!

Persbericht   •   mar 27, 2018 16:15 CEST

Flexovit ML-125x1.0mm-66252832599

De lay-out van Flexovit slijpschijven hebben enige tijd geleden een metamorfose ondergaan; opvallend en duidelijk! Nu ook de verpakking! Eveneens in het oog springend met productinformatie welke de gebruikers het makkelijker maken het juiste product te kiezen voor hun toepassing.

De reden waarom Flexovit een nieuwe verpakking heeft voor haar slijpschijven is om producten zoveel mogelijk visueel aantrekkelijk te maken. De ‘tub’ van gerecycled plastic biedt de schijven een optimale bescherming tijdens het transport en de opslag.

Met de nieuwe verpakking wil Flexovit haar klanten nog beter van dienst zijn.

De nieuwe verpakking is gelanceerd met de Mega-Line Ø 125x1.0mm doorslijpschijven. Binnenkort rolt Flexovit deze nieuwe verpakking verder uit naar andere diameters en diktes.

Bovendien past de nieuwe recyclebare verpakking bij de strategie van Saint-Gobain om innovatief te zijn en te blijven.Met deze verandering speelt Flexovit in op de laatste marktontwikkelingen en op de wensen van professionele gebruikers.

Er is extra aandacht besteed aan de communicatieve functie van de verpakking. Nieuw is de applicatie-afbeelding op het label, die duidelijk laat zien waar het product voor dient. De iconen van het te bewerken materiaal zijn duidelijk zichtbaar, alsook de afmeting van de schijf, het aantal stuks en de barcode. Verder is de verpakking praktisch, krachtig en stoer.

Saint-Gobain Abrasives BV, 's werelds grootste internationale fabrikant van slijp- en schuurmiddelen, biedt de meest geavanceerde oplossing voor al uw toepassingen, door hoogwaardige kwaliteit, innovatie en service. Onze erkende merken zijn: Norton, Flexovit, Clipper en Winter.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.