Nieuw BearTex® assortiment van Norton, speciaal voor automotive

Persbericht  •  jan 16, 2012 15:31 CET

Norton lanceert een nieuw assortiment BearTex vellen en rollen speciaal voor de automotive. Speciaal voor bewerken en voorbereiden van grondverf, verf en lak. Het assortiment bevat ook een polijstpasta voor lakken.

Het nieuwe assortiment BearTex ® vellen en rollen is speciaal ontwikkeld voor het bewerken van hoeken, randen en rondingen. De vellen en rollen zijn verkrijgbaar in verschillende kwaliteiten. Ideaal voor toepassingen als reinigen, verwijderen van roest, polijsten en finishen. De flexibiliteit zorgt voor een meer uniform en duurzaam resultaat, zonder het gekleurde of gelakte oppervlak te beschadigen.

Het assortiment vellen is verkrijgbaar in twee uitvoeringen: Vellen & Thin-Flex. De vellen hebben een sterkere structuur, de Thin-Flex uitvoering is dunner, meer flexibel en scheurbestendig.

Het assortiment bevat ook een polijstpasta op waterbasis; Norton Scuff Gel.

Deze Scuff Gel geeft een optimale oppervlaktegesteldheid en hiermee een betere hechting van de verf.

Norton Scuff Gel ontvet, reinigt en polijst in één stap. Is snel, eenvoudig en volledig uit te spoelen.

zie ook www.saint-gobain-abrasives.nl

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom