Nieuwe Flexovit Fiberschuurschijven!

Persbericht   •   mei 31, 2011 15:31 CEST

Flexovit introduceert haar nieuwe keramische Mega-Line MaXX Fiberschuurschijven

Flexovit Mega-Line Maxx fiberschuurschijven voor RVS en staal geven een ongeëvenaarde standtijd, de hoogste verspaning en perfecte slijpsnelheid.

Flexovit Mega-Line Maxx fiberschuurschijven bevatten de nieuwe hoogwaardige keramische korrel. In combinatie met de verbeterde 0,8 mm supersterke drager, hoge korreldichtheid en een nieuwe actieve coating geven zij een zeer goede prestatie. Een snelle verspaning is één van de belangrijkste eigenschappen van iedere fiberschuurschijf. Voeg hier een hoge standtijd en nieuwe actieve coating aan toe en je hebt de beste keramische fiberschuurschijf – Flexovit Mega-Line MaXX.

Flexovit Mega-Line MaXX is ontworpen voor de beste verspaning en de hoogste standtijd – een welkome toevoeging aan de keramische fiberschuurschijven in de markt: MaXX prestatie – MaXX standtijd. Flexovit Mega-Line MaXX bevat hoogwaardige keramische korrel. Daarnaast beschikt het over een 0,8mm supersterke drager, zeer hoge korreldichtheid en nieuwe actieve coating. Flexovit Mega-Line MaXX biedt maximale prestatie en maximale standtijd. Flexovit Mega-Line MaXX geeft de hoogste materiaal verspaning, perfecte slijpsnelheid en zijn koelslijpend bij hitte-gevoelige metalen.

Deze Flexovit Mega-Line MaXX Fiberschuurschijven zijn gericht op de Lasserijen, Gieterijen, metaalfabricage, transport en Roest Vast Staal.

Flexovit Mega-Line Maxx fiberschuurschijven worden aangeboden in 3 diameters en 4 korrelgroftes. Uiteraard zijn er ook steunschijven beschikbaar.

zie ook www.saint-gobain-abrasives.nl

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.