Nieuwe Norton Rapid Prep oppervlakte conditioneringsschijven

Persbericht   •   jun 04, 2013 08:31 CEST

Saint-Gobain Abrasives, 's werelds grootste fabrikant en leverancier van hoogwaardige slijp- en schuurmiddelen, introduceert haar Rapid Prep producten onder de merknaam Norton. Rapid Prep schijven zijn non-woven producten geïmpregneerd met schuurkorrels en gepatenteerde smeer-vrije binding. Norton Rapid Prep oppervlakte conditioneringsschijven zijn ideaal voor toepassingen als het aanbrengen van een cosmetische finish, voorbereiding voor het coaten, verwijderen van oneffenheden, oxiden en corrosie, hechtmiddelen, reinigen van gietstukken, ontbramen van hoeken en breken van kanten, in alle branches, variërend van metaalindustrie, luchtvaart, transport en energie.

Voor gebruik op haakse slijpers (lucht of elektrisch). Norton Rapid Prep producten zijn voorzien van een open structuur die bestand is tegen vollopen op zachte metalen en aluminium. Biedt tevens uitstekende oppervlaktefinish op hardere materialen, zoals gietijzer, staal, nikkel en legeringen. Norton Rapid Prep schijven zijn voortreffelijk in gebruik, bieden hoge prestaties en waar voor uw geld. De productlijn die alle finish toepassingen biedt.

Norton Rapid Prep producten hebben een uitstekende snijsnelheid in combinatie met een consistente oppervlakteafwerking op zachte en harde materialen. Norton Rapid Prep is ideaal voor alle reinigings-  en matteer toepassingen.

Voor meer informatie zie  www.saint-gobain-abrasives.com