NIEUWE Q175 FILM SCHIJVEN VAN NORTON; STERK en SCHEURBESTENDIG!

Persbericht   •   mar 11, 2016 10:05 CET

Saint-Gobain Abrasives heeft een nieuwe reeks van schuurschijven gelanceerd, onder zijn toonaangevende merk, Norton. Het nieuwe kleur-gecodeerde Pure Ice assortiment is speciaal ontworpen om flexibel genoeg te zijn om gebogen oppervlakken met vertrouwen te bewerken en zorgen voor een ongelooflijk snel, soepel en perfecte afwerking.

Norton Pure Ice heeft een uniek dunne film rug met premium aluminiumoxide schuurkorrel en een gepatenteerde hars technologie, waardoor de schijven sterk en scheurbestendig zijn. Deze Pure Ice film schijven hebben een lange levensduur en geven een constante finish. De No-Fil® stearaat behandeling vermindert samenklonteren van stof tijdens de bewerking en verwijdert ‘varkensstaartjes’.

De Pure Ice film schijven zijn verkrijgbaar in 4 kleur-gecodeerde korrels, 800, 1000, 1200 en 1500, waardoor men in de werkplaats sneller de juiste film schijf pakt voor de gewenste toepassing.

Dario Marzorati, Norton's Europese Product en Markt Manager voor de Automotive After Market zegt "we blijven onze producten verbeteren om de beste prestaties te leveren. Eén van onze topprioriteiten is ervoor te zorgen dat de schadeherstelbedrijven hun werk snel en eenvoudig uit kunnen voeren, met de gewenste resultaten. De nieuwe Q175 schijven doen dat! "