NORTON ABRASIVES LANCEERT NIEUWE WEBSITE

Persbericht   •   jun 23, 2016 16:00 CEST

Norton Abrasives lanceert een nieuwe merk website op www.nortonabrasives.com

Deze is op dit moment live in 20 landen en beschikbaar in 5 talen, waarop binnenkort meer landen en talen volgen. Dit maakt duidelijk dat Norton zich sterk online profileert met het oog op de toekomst.

De nieuwe merk website levert een diepere merkbeleving door gebruikers gedetailleerde toegang te geven tot producten, markten, machines en materialen. Deze website focust meer op het kiezen van het juiste product en submerk van Norton. Dit komt doordat de nieuwe website een duidelijke lay-out met een dynamisch design bevat. Bovendien bestaat deze nieuwe website uit een responsive design, waardoor de website ook op mobiele telefoons en apparaten gebruiksvriendelijk is.

Ontworpen met de eindgebruiker in gedachten, bevat deze website een grote hoeveelheid waardevolle informatie voor de consumenten/doe-het-zelvers die op zoek zijn naar advies of begeleiding voor klussen in en om het huis. Uiteraard is deze website ook voor handelaren of professionals in de industriële sector handzaam om te raadplegen voor het vinden van de juiste slijp- en schuuroplossing. Deze nieuwe website geeft ook toegang tot het uitgebreide portfolio van documentaties, video’s, technische gegevens, gezondheids- en veiligheidsrichtlijnen, nieuws en events.

“De lancering van deze showcase website is slechts een eerste stap naar een totale omslag van onze digitale aanwezigheid wereldwijd,” zegt Marie Bouquot, global director of strategy and digital policy van Saint-Gobain Abrasives. Het begon allemaal met een nieuwe corporate Saint-Gobain Abrasives website in januari dit jaar, waarop nu Norton volgt en daarna andere hoofdmerken volgen. Met een wereldwijd design en up-to-date content van onze Marketing afdelingen verbeteren wij de gebruikerservaring voor onze klanten en eindgebruikers.”

Hier voegt Laure le Greves, manager of digital marketing van Saint-Gobain Abrasives EMEA, aan toe: “De nieuwe Norton Abrasives website brengt meer zichtbaarheid van ons volledige assortiment met slijp- en schuuroplossingen door heel Europa, Midden-Oosten & Afrika. Het nieuwe platform brengt meer flexibiliteit in toekomstige online inspanningen, wat ervoor zorgt dat we ons sneller kunnen aanpassen aan de digitale wensen van onze klanten. We kijken er naar uit om onze klanten real-time en up-to-date content te geven waardoor deze keer op keer terugkomen.”

Ontdek… www.nortonabrasives.com