NORTON exposeert op Automechanika 2016

Persbericht   •   aug 31, 2016 13:56 CEST

Norton slijp-& schuurmiddelen

Norton, 's werelds grootste producent en leverancier van hoogwaardige slijp- en schuurmiddelen exposeert op Automechanika 2016 in Frankfurt, Duitsland, Hal 11.1, Stand D23 van dinsdag 13 tot en met zaterdag 17 september 2016.

Automechanika, is de internationale beurs en ontmoetingsplaats voor de auto-industrie en alle deelnemers uit de industrie, handelaren en het onderhoud- en reparatie segment;

een belangrijk platform om kennis over te dragen voor de zakelijke en technologische markt.

Norton presenteert samen met Dynabrade, de gekozen partner in draagbare schuur- en slijpgereedschappen, hoge kwaliteit schuurmiddelen en pneumatisch gereedschap waardoor bezoekers aan de stand de optimale combinatie zien.

Als een van de toonaangevende fabrikanten van schuur- en slijpmiddelen in de automotive en schadeherstel industrie, biedt Norton ook een ruim assortiment Non-Paint producten aan professionele Body Shops. Voor de productie en distributie van unieke, complete oplossingen voor abrasieve toepassingen, spuiten/lakken, maskeren en polijsten.

Bekijk de nieuwste producten en innovaties van Norton voor metaalbewerking, voorbereiding van het oppervlak, afwerking, spuiten/lakken en polijsten in hal 11.1, reparatie & onderhoud, stand D23.

Voor meer informatie over een van de productlijnen te zien in dit persbericht kunt u terecht op: www.nortonabrasives.com/nl-nl

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.