Saint-Gobain Abrasives genomineerd voor Perskamer 2012

Persbericht   •   okt 12, 2012 12:15 CEST

Saint-Gobain Abrasives is genomineerd voor Perskamer 2012 in de categorie "Globetrotter". MyNewsdesk organiseert jaarlijks een wedstrijd onder haar klanten om aandacht te besteden aan de communicatoren die optimaal gebruik maken van perskamers op MyNewsdesk en daarmee hun persberichten berichten vrijgeven.

MyNewsdesk is een platform voor het publiceren van nieuws, en vandaag de dag meer dan 40.000 zakelijke dienstverlening.

De prijs in de categorie "Globetrotter" gaat naar het bedrijf of de organisatie die perskamers heeft buiten Zweden. Saint-Gobain Abrasives heeft op dit moment redacties in het Zweeds, Noors, Deens, Nederlands en Engels. Vorig jaar heeft Saint-Gobain Abrasives de 'Press Room van het jaar 2011 Award’ in de categorie "Best International Newsroom" gewonnen.

De eerste nominaties voor het jaar 2012 Press Room werd aangekondigd tijdens het promotie-evenement MyNewsday in Stockholm op 9 oktober 2012. Alle genomineerde bedrijven worden in November bekend gemaakt en de winnaars in December.