Saint-Gobain Abrasives neemt deel aan Automechanika te Frankfurt

Persbericht   •   mei 27, 2014 10:42 CEST

Saint-Gobain Abrasives zal deelnemen met haar toonaangevende merk Norton op de Automechanika 2014. Automechanika is 's werelds belangrijkste vakbeurs voor de automotive industrie en vindt plaats van dinsdag 16 tot en met zaterdag 20 september 2014 in Frankfurt, Duitsland.

Op de Automechanika presenteert Saint-Gobain Abrasives haar complete assortiment kwalitatief hoogwaardige schuurmiddelen van Norton voor de automotive aftermarket.

Als een van de toonaangevende fabrikanten van schuurmiddelen voor de automotive aftermarket, distribueert Norton een breed scala aan non-paint producten voor de professionele body shop. Norton levert unieke, professionele en complete oplossingen, die zich niet alleen beperken tot het toepassen van schuurmiddelen, maar ook spuitlakken, maskeren en polijst oplossingen.

Saint-Gobain Abrasives staat in hal 11.1, Reparatie & Onderhoud, stand D63.

www.saint-gobain-abrasives.nl