Sneller uw gewenste finish met Norton Rapid Prep

Persbericht   •   jul 07, 2015 09:42 CEST

Norton heeft haar assortiment non-woven producten uitgebreid met banden. Deze non-woven banden vallen onder de noemer ‘Rapid Solutions’.

Met de Norton Rapid Prep banden bereikt u sneller een gewenste finish. Deze banden zorgen voor betere prestaties en hebben een langere levensduur ten opzichte van conventionele non-woven banden. Ze zijn geschikt voor het verwijderen van beschadigingen, oneffenheden, bramen, roest, verf, het reinigen van mallen, ongelijke hoeken en het verfijnen van schuurkrassen.

Norton heeft drie varianten:
• RF (voor smalle banden) - gemiddeld flexibel, lage rek
• XF (voor Powerfile banden) - extra flexibel, lage rek
• LF (voor opblaasbare slijpwielen) - minder flexibel, hoge dichtheid, meest star

Voor iedere variant zijn er twee kwaliteitsniveaus:

• BETER: Vortex Rapid Prep
  • GOED : Rapid Prep

Alle Norton Rapid Prep banden zijn gemaakt met behulp van de “Clean Bond Technology”. Het resultaat is een innovatief product met uitstekende resultaten. Dit is terug te zien door de perfecte en smeervrije finish van de banden op het werkstuk. Uiteindelijk resulteert dat weer in optimale kostenbesparingen. Norton Rapid Prep banden kunnen toegepast worden op de materialen: gietijzer, staal, (bijzondere) legeringen, aluminium, glasvezel en composieten.

Bekijk de video op www.youtube.com/saintgobainabr (Afspeellijst Norton BearTex)