Travelport benoemt Tata Consultancy Services (TCS) tot primaire technologiepartner

Nieuws   •   feb 13, 2017 12:00 CET

Amsterdam, 13 februari 2017: Travelport, een vooraanstaand Travel Commerce Platform voor distributie, technologie, betalingen en andere oplossingen voor de wereldwijde reisindustrie, heeft Tata Consultancy Services (TCS), wereldwijd leverancier van IT-services, adviesdiensten en bedrijfsoplossingen, tot primaire technologiepartner benoemd.

TCS zal Travelport ondersteunen en adviseren om verder te innoveren en met behulp van digitale technologie een superieure klantervaring te bieden. Daarnaast zal Travelport de mathematische en digitale expertise van TCS gebruiken om de voordelen van data en analytics te vergroten.

Door TCS als primaire technologiepartner aan te wijzen, verkleint Travelport het aantal partijen waar het mee samenwerkt, wat leidt tot een betere concentratie van bestedingen, het vergroten van de domeinkennis en extra middelen die vrijgemaakt worden voor strategische R&D projecten.

Het volledige persbericht is hier te lezen (in het Engels).