Stijlvol je dag door met de Case Logic Berkeley

Fashion-forward functionaliteit en comfort met Case Logic’s Berkeley Collection.

Laptops en tablets zijn onderdeel van ons dagelijks leven geworden. Jonge professionals en studenten hebben daarom een multifunctionele tas nodig die ook nog eens bij hun stijl past. De Case Logic Berkeley rugzakken zijn vanuit dat oogpunt ontworpen. Alle noodzakelijke features zijn aanwezig om je draagbare elektronica gemakkelijk, comfortabel en in stijl mee te nemen.

Fool-proof Functionaliteit

Als je je waardevolle elektronica met je meedraagt, wil je dat dit veilig gebeurt. De gewatteerde sleeve voor laptops en tablets van de Berkley zorgt daarvoor, terwijl je in het verborgen vak van het rugpaneel kleinere spullen op kan bergen. De oversized ritsen zorgen dat de tas moeiteloos open en dicht gaat en zijn breed genoeg om een slotje aan te hangen voor extra beveiliging.

Ga nooit voor mínder comfort

Door het meedragen van je elektronica, papier, pennen, opladers, sleutels, smartphones en andere noodzakelijke spullen is het gebruikelijk om maar een zware tas in de pakken om de dag door kunnen te komen. Berkeley's verwijderbare en verstelbare borstriem biedt extra ondersteuning waar dat het meest nodig is. Ook de scharnierende schouderbanden die zich aanpassen aan verschillende lichaamstypes zorgen voor extra draagcomfort. Voor wie wel wat extra opbergruimte kan gebruiken biedt de Berkeley Collectie drie verschillende oplossingen: de standaard Berkeley rugzak, de Berkeley Plus (in vijf kleuren) en de Berkeley Deluxe.

“Met de Berkeley Collectie hebben we geprobeerd frisse en casual tassenlijn te ontwerpen. De ingeweven en gazen accenten zien we steeds vaker terug bij outerwear en schoenen. We proberen hiermee een klassiek gevoel aan de lijn toe te voegen.” zegt Rebecca Taylor, Director of Design. “Voor het gebruiksgemak en comfort hebben we ook een aantal nieuwe features toegevoegd, zoals de verstopte stash pocket, de verwijderbare borstriem en de scharnierende schouderbanden.”

Onderwerpen

• Levensstijl, mode, recreatie

• laptoptas
  • rugzak