CARREFOUR

Carrefour is de eerste Belgische voedingsretailer die in heel West-Vlaanderen gaat leveren

Persbericht   •   aug 31, 2017 16:45 CEST

Vanaf morgen verzorgt PostNL de leveringen aan huis voor Carrefour in de provincie Oost-Vlaanderen (die tot nu toe werd bediend door Combo van bpost). PostNL zal deze dienst ook verlenen in West-Vlaanderen, een provincie waar bestellingen op drive.be van Carrefour nog niet aan huis werden geleverd. In West-Vlaanderen is Carrefour de eerste voedingsretailer die in de hele provincie bestellingen gaat leveren.

Vanaf morgen verzorgt PostNL de leveringen aan huis voor Carrefour in de provincie Oost-Vlaanderen (die tot nu toe werd bediend door Combo van bpost). Bovendien verleent PostNL deze dienst voortaan ook in heel West-Vlaanderen, dat tot op heden nog door geen enkele retailer volledig werd bediend.

Ter herinnering: sinds 12 juli verzorgt PostNL de leveringen aan huis voor Carrefour in de provincie Antwerpen en in Limburg.

Met deze nieuwe geografische uitbreiding van de leveringen aan huis wil Carrefour zijn onlinedienstverlening uitbouwen.

Tegelijkertijd herbevestigt Carrefour zijn partnerschap met het platform bringr van bpost. Dat laat particulieren boodschappen leveren in Brussel, in Waals- en Vlaams-Brabant, in Oost-Vlaanderen en in de provincie Antwerpen.

Over Carrefour België:

Carrefour bekleedt een unieke positie in België dankzij zijn uiteenlopende winkelformats, zijn aanbod en de 11.500 gemotiveerde mannen en vrouwen die klaarstaan om de klant te helpen en hem te bieden wat hij nodig heeft om evenwichtig en aangenaam te leven.

Met 45 Carrefour Hypermarkten, meer dan 430 Markets, een tiental Easy’s, ongeveer 290 Express-winkels en 125 afhaalpunten voor Carrefour Drive, is Carrefour België de eerste en enige winkelketen die de klant in elke levens- en consumptiefase helpt.

Dankzij de lokale verankering in bijna elke gemeente en een uniek aanbod van 10.000 lokale en meer dan 2.200 Bio & Welzijnsproducten is Carrefour België de partner van het dagelijkse leven. Daarom doen dagelijks 650.000 klanten en jaarlijks zo’n 80% van de gezinnen in België hun inkopen bij Carrefour.

Carrefour België maakt deel uit van de Groupe Carrefour, de grootste voedingsretailer ter wereld met meer 380.000 medewerkers. De groep is met meer dan 12.000 winkels aanwezig in meer dan 30 landen en realiseerde in 2016 een omzet van 103,7 miljard euro onder enseigne.