NYHET - Et lite kjøkkenglass fra Norgesglasset

En liten nyhet fra Norgesglasset

Fra å være et ikonisk sylteglass har utvalget av Norgesglassprodukter vokst seg større. Det tidløse uttrykket har etter hvert blitt overført til robuste drikkeglass. De nye drikkeglassene er utviklet for å tåle en trøkk og passer like fint hjemme som på hytta. Mange har etterspurt små kjøkkenglass og nå endelig lanserer Norgesglasset også et lite glass som rommer 250 ml.

Fantastiske gaver til den som har alt!

Det store kjøkkenglasset ble fort en bestselger da den kom. Men mange har ønsket et mindre glass som også er perfekt til barn.

Norgesglass er mer enn glasskrukker, her finner du også andre populære produkter slik som Norgesglasslampen, Norgesglass dispenser, Norgesglass i porselen, Norgeskoppen og Norgeskasser i tre.

Små kjøkkenglass: Pris 299 kr for 6 st.

Produktene finner du på www.norgesglasset.no, Hadeland Glassverk, Christiania Glasmagasin samt utvalgte forhandlere.