Vaser i kjølige farger til høsten

Vaser i kjølige farger til høsten

Endelig er høsten her og kveldene blir mørkere og vi trekker inn igjen. Fyll vasene dine med høstens blomster  eller grener og gjør stuen klar for høsten.

Porsgrunds Porselænsfabrik har nå lansert en serie ny vase-serie, Relieff, designet av Nora O. Krogh.

Serien består av tre vaser som utfyller hverandre både praktisk og estetisk. Vasene er designet slik at de får frem det beste i blomstene. Den høye vasen passer godt til enkle blomster eller strå. Den romslige vasen sprer rause buketter på en frodig måte. Den lave vasen passer til små buketter av snittblomster eller markblomster og fungerer godt på middagsbord om man vil ha lavere dekorasjoner. Serien Relieff er også lekker uten blomster, vasene står vakkert enten de er plassert sammen alle tre, eller alene.

Alle størrelsene kommer i en ren og hvit uglasert porselen. I tillegg kommer høy vase i blå, romslig vase i grå og lav vase i korall.

Vasene koster hhv. 149 kr, 199 kr og 299 kr og selges hos Christiania Glasmagasin, Fabrikkutsalget til Porsgrunds Porselænsfabrik i Porsgrunn, Hadeland Glassverk og i Porsgrunds nettbutikk: www.porsgrund.com.