Gjenåpning av Shell Kråkerøy

Pressemelding  •  09-11-2011 14:16 CET

Shell feirer gjenåpning av stasjonen på Kråkerøy med gode tilbud i perioden 10-13 november. Kunder vil kunne oppleve hyggelige drivstoffpriser i løpet av åpningshelgen, torsdag til søndag.  I tillegg får man sjansen til å vinne en gratis full tank.

Shell stasjonen har vært stengt i over en måned grunnet egen utbygging og anleggsarbeid i forbindelse med byggingen av en ny bru over til Kråkerøy. For Rune Andersen, forhandler ved Kråkerøy, er gjenåpningen av Shell stasjonen noe han har sett frem til.

- Jeg gleder meg til å åpne dørene og kunne ønske velkommen til en topp moderne, luftigere og rett og slett bedre stasjon. Vi har bygget ut 50kvm, mattilbudet blir bedre, og vi har fått nytt kundetoalett, forteller Andersen.

Klokken 10.00 vil det blir offisiell åpning av stasjonen, og alle våre nye og gamle kunder er velkommen. Det vil da bli mange gode åpningstilbud og aktiviteter, hvor du blant annet kan spinne lykkehjulet for din sjanse til å vinne en ”gratis tank”. Utover det å feire med hyggelige drivstoffpriser , vil det være tilbud på alt i fra mat til bilvask. Her en noen av de gode tilbudene:

Burger alle dager til kr 19,-

Valgfri pølse alle dager kr 19,-

Valgfritt brød alle dager kr 19,-

Bilvask kr 99,-

Verv en firmakunde, får med kaffeavtale for 2012

Vinn Scott sykkel (konkurransen varer 1 måned) – blir med ved at du kjøper 2 Cola produkter

I forbindelse med åpning av både ny vei og stasjon i området vil det antakeligvis dannes en del kø i området. Vi ber derfor alle om å følge anvisninger fra vakter på stedet.

For spørsmål angående gjenåpningen, kontakt forhandler Rune Andersen, mob: 90 98 25 35.

Øvrig informasjon om Shell, kontakt kommunikasjonssjef Lillian Aasheim, mob: 90 24 01 91.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom