Reinert Engelschiøn Vigtel er ny finansdirektør i Accountor Norge

Pressemelding   •   feb 09, 2017 10:38 CET

- Accountor befinner seg midt i en endringsprosess der blant annet skybaserte regnskapsprogrammer implementeres i hele organisasjonen, fakturering vil i stor grad går over til kun å skje elektronisk, og nye prismodeller rulles ut. Jeg er trygg på at han vil kunne bidra til å styre den sterke veksten vi har opplevd de siste to-tre årene i rett retning, sier administrerende direktør i Norge, Øivind Kirksæter.

Som leder vil han ha et sterkt fokus på å sikre at Accountor fortsatt har en solid faglig kompetanse og forretningsmessig forståelse for å kunne hjelpe kundene best mulig. På samme måte skal selskapet fortsatt ha kontinuerlig fokus på høy kvalitet i sitt arbeid, slik at kundene skal være trygge på tjenestene de mottar. – Vi skal kjenne våre kunder og deres virksomhet, og vi skal være proaktive for å levere best mulig tilpassede tjenester for hver enkelt kunde. Til dette trenger vi også de beste verktøyene, og må sørge for å ligge i forkant av den teknologiske utviklingen. Vi må ta i bruk systemer som gir mulighet for en mest mulig hensiktsmessig og effektiv arbeidsfordeling mellom våre kunder og oss, sier den tiltredende lederen. – Vi har et godt fotfeste samt solid eierskap i ryggen, som er tydelig på sine vekstambisjoner. Jeg ser frem til å jobbe med å oppfylle vekststrategien i tiden som kommer, sier den påtroppende lederen.

- Accountor blir stadig sterkere etter at de skiftet navn fra Økonor til Accountor i april 2014, og den norske ledelsen er trygge på at Vigtel vil bidra i positiv retning for å øke kjennskapen enda mer, avslutter Kirksæter.

Accountor er den største tilbyderen av tjenester innen finans og HR i Nord-Europa. Vi har 2,300 dedikerte profesjonelle som assisterer over 35,000 kunder i Finland, Norge, Sverige, Danmark, Nederland, Russland og Ukraina. Vi har opplevd en enorm vekst de siste syv årene, grunnet vårt engasjement i å være den beste lokale partneren. Vi har kunnskap, verktøy og metoder som gjør din bedrift mer lønnsom rett og slett fordi vi har Passion for results – eller lidenskap for resultater!