Ny partner i vår arbeidslivsavdeling

Nyhet   •   mai 09, 2014 14:48 CEST

Vi er glade for å kunne meddele at Håvard Sandnes har tiltrådt som partner ved AdeBs arbeidslivsavdeling.

Håvard har omfattende erfaring i å bistå norske og utenlandske klienter innen arbeidsrett og pensjonsrett. I tillegg til å gi råd innen individuell og kollektiv arbeidsrett, bistår Håvard klienter i forbindelse med transaksjoner og omorganisering som berører ansatte. Han strukturerer incentivprogram, og bistår i forhandlinger mellom selskaper og dets ledende ansatte.

Håvard kommer fra stillingen som partner og leder av arbeidslivsgruppen i Thommessen. Han startet sin karriere som advokatfullmektig i Arntzen Underland & Co/Arnzen de Besche i 1998. I 2002 ble han advokat i NHO, han har vært konstituert lagdommer i Hålogaland lagmannsrett (2005), og startet i Thommessen i 2007.

«Jeg ser virkelig frem til å jobbe i Norges sterkeste arbeidsrettsmiljø, og til å ta del i den fremtidige utviklingen av Arntzen de Besches imponerende arbeidsrettspraksis» sier Håvard Sandnes.

«Gjennom rekrutteringen av Håvard Sandnes, befester og styrker vi vår posisjon som en av Norges ledende arbeidsrettsfirmaer» sier Ingeborg Moen Borgerud, styreleder i AdeB. Vår arbeidslivsavdeling består nå av 17 advokater, hvorav 8 partnere.