Ny sesong med Swamp People på HISTORY®

Ny sesong med Swamp People på HISTORY®

Krokodillejakten i Louisiana har startet, og denne gangen vil de kjente og kjære jegerne stå overfor de mest brutale og aggressive rovdyrene noensinne! Sesong 5 av Swamp People kommer på HISTORY® med 20 helt nye episoder fra onsdag 6. mai.

I den nye sesongen med Swamp People følger vi de fryktløse jegerne i Sør-Louisiana når de forsøker å fylle sin kvote med alligatorer mens de livsfarlige dyrene ligger klare for angrep.

Etter at fjorårets storm forkortet jaktsesongen, er store alligatorer tilbake for fullt og har blitt mer freidige enn noensinne - og trenger seg på områdets innbyggere. Men jegerne har satt en grense i sumpen og bestemt seg for å stanse deres farlige fremmarsj. Koste hva det koste vil.

Når menneskeliv står på spill og alligatorprisen er den høyeste på mange år, setter jegerne alle kluter inn for å tjene så mye som mulig i løpet av den 30-dager lange jaktsesongen. De må bruke nye strategier og utvide til ukjente områder for å spore opp de største og farligste beistene i sumpen. Men omstendighetene gjør det veldig vanskelig, og de tvinges til å trappe opp i konkurransen med de andre jegerne mens de må håndtere frekke krypskyttere og livsfarlige rovdyr på alle kanter.

I tillegg til å møte den faste gjengen, blant annet Troy Landry og sønnene, RJ, Jay Paul Molinere, Junior og Willie, får vi denne gangen et etterlengtet gjensyn med én av de tøffeste karene i sumpen, Terral Evans, og debuten til den barske apachejegeren Roger Rivers.

Swamp People begynte på HISTORY i 2010 og har siden den gang blitt én av kanalens mest populære serier, og den fortsetter å tiltrekke seg millioner av seere over hele verden.

Andre premierer som kommer på HISTORY i mai er blant annet Search for the Lost Giants, en ny serie i seks deler, og en helt ny sesong av den populære hitserien Counting Cars.

A+E Networks UK er en kringkaster med en portefølje bestående av banebrytende fakta- og underholdningskanaler av høy kvalitet, som i den nordiske regionen inkluderer The HISTORY Channel, HISTORY HD, HISTORY2 and HISTORY2 HD. Kanalene sender 24 timer i døgnet, og alle programmene har norske undertekster. Selskapet, som er et fellesforetak mellom amerikanske A+E Networks og britiske Sky, har kanaler i nesten 100 land i Storbritannia, Skandinavia, Benelux, Mellom- og Øst-Europa, Afrika og Midtøsten.