1000 forbrukere har delt sine erfaringer med Agva Kraft

Pressemelding   •   apr 26, 2018 10:28 CEST

Agva Kraft sine kunder er godt fornøyde med sin strømleverandør

Agva Kraft har bedt sine kunder om å dele sine erfaringer på Trustpilot, og resultatene er svært positive. Til nå har 1000 kunder gitt tilbakemelding på Agva på denne anerkjente plattformen for reviews.

-Vi har lenge jobbet hardt for at kundene skal ha en god opplevelse gjennom hele kundereisen. Dette innebærer blant annet annonser man leser, oppstart av kundeforholdet, kontakt med kundeservice, samt pris og miljø. Det ser ut til at vi har gjort mye riktig, sier Bjørn Arctander, markedsdirektør i Agva Kraft.

Trustpilot er en internasjonalt anerkjent aktør på internett som driver med innsamling av anmeldelser av selskaper. De er nøytrale og har et stort apparat for å kontrollere at både positive og negative reviews er reelle.

Agva har nå over 1000 anmeldelser på siten med en karakter på nærmere 4,5 av 5 mulige. Dette er basert på en såkalt Trustscore på 8,6 av 10.

-En god strømleverandør er en man ikke merker så mye til, sier Arctander. -Det skal fungere, det skal være billig og smidig. Det er derfor veldig hyggelig når så mange tar seg bryet med å skrive, fortsetter han.

Og det er veldig mange hyggelige anmeldelser å lese om Agva på Trustpilot. "Beste strømselskap", "Kjempefornøyd", "Har bare gode opplevelser med Agva Kraft" er blant det man kan lese.

Trustpilot krever i motsetning til enkelte andre sider innlogging. Dette gjør at man tenker seg om litt før man skriver og dessuten at sjansen for juks er begrenset.

-På siden har vi også fått enkelte negative meldinger, presiserer Arctander. Vi jobber nå med å dele dette opp i ting vi ikke kan gjøre noe med og det som er konstruktive tilbakemeldinger som kan gjøre oss til et enda bedre strømselskap.

Agva Kraft ble etablert i begynnelsen av 2015 og er en moderne og enkel strømleverandør. Mange av kundene har byttet strømselskap tidligere og er kun ute etter en enkel og billig strømleverandør. Agva har et sterkt fokus på miljø, blant annet i form av en samarbeidsavtale med WWF. All strøm som kjøpes inn er 100% fornybar gjennom ordningen med opprinnelsesgarantier.