Ørsted vælger Amadeus´ online reservationssystem

Ørsted vælger Amadeus´ online reservationssystem

Med Amadeus cytric Travel & Expense kan Ørsted effektivisere og skabe bedre rejser for sine rejsende.

For en virksomhed med flere tusind ansatte over hele verden, er det vigtigt at rejser og udlæg kan håndteres på en automatiseret måde.

Ørsted, som er Danmarks største energivirksomhed, har derfor valgt Amadeus cytric Travel & Expense som sit globale online-reserveringssystem (OBT). De ansatte hos Ørsted kommer dermed til at få nytte af en fleksibel, effektiv og mobil løsning.

- Vi glæder os til at arbejde med Amadeus og implementere Amadeus cytric Travel & Expense. Vi vil snart kunne tilbyde vore medarbejdere en fleksibel og nutidig løsning for online-reservationer, som forenkler og forbedrer de forretningsrejsendes oplevelser og som endda er tilgængelig via de fleste applikationer og enheder. Mange i vores organisation har efterspurgt en bedre on-the-go-tjeneste, fortæller Karin Brikmose, Global Travel Manager hos Ørsted.

Amadeus cytric Travel & Expense er udviklet med tanke på de forretningsrejsende, og kan fuldstændigt tilpasses enhver virksomheds behov. Platformen er integreret med forretningsapplikationer, dækker samtlige stadier af forretningsrejser, og gør det muligt at automatisere og optimere håndteringen af rejse- og udlægsprocesserne for at mindske virksomhedens rejseomkostninger.

- Amadeus hjælper virksomheder, rejsebureauer, partnere og rejsende med at tilbyde smartere forretningsrejser ved at give dem de værktøjer, som kræves for at levere en mere komplet rejseoplevelse. Ved at kombinere selvbetjening og mobil og digital teknik med globale rejsetilbud kan organisationer, som anvender Amadeus cytric Travel & Expense, levere en brugeroplevelse, der imødekommer behovene hos fremtidens forretningsrejsende allerede i dag, siger Arlene Coyle, CCO Corporate Sales and Marketing of Business Travel på Amadeus.

Coyle fortsætter:

- Amadeus cytric Travel & Expense gør det muligt for de forretningsrejsende at håndtere sine forretningsrejser nemt, og vil sikre at forretningsrejser altid er enkle, givende og stressfri. Vi er glade for at Ørsted valgte os som sin OBT-leverandør, og vi ser frem til at lave rejserne bedre for alle.

Amadeus er en teknikkinnovatør med løsninger og tjenester som knytter sammen hele reisebransjens økosystem – leverandører, reiseselgere og reisende – gjennom reisens alle steg.

Vi har mer enn 15 000 ansatte, over 70 lokale kommersielle organisasjoner, og har virksomhet i mer enn 190 land.

Vårt hovedkontor ligger i Madrid, vi har vårt forsknings- og utviklingssenter i Nice, og all operativ virksomhet håndteres fra et datasenter i Tyskland.

Om Ørsted

Ørsted er en virksomhed, som arbejder med vedvarende energi, og som udfører håndgribelige handlinger for at skabe en verden, som udelukkende kører på grøn energi. Ørsted - der udvikler, konstruerer og driver offshore vindfarme overalt i Europa, Asien og USA - udvikler og driver anlæg drevet med bioenergi, innovative affald-til-energi løsninger og leverer smarte energiprodukter til sin elkraftdistribution og energiforbrugere. Med hovedkontor i

Danmark har Ørsted 5.800 ansatte over hele verden, medregnet over 900 i Storbritannien. Ørsteds aktier er opført på Nasdaq Copenhagen [Orsted]. I 2016 havde virksomheden en omsætning på 61 mia. kroner (8,2 mia. Euro).