Arom-dekor Kemi kommer nå med en ny produktserie for vask av kjøretøy, Proline

Arom-dekor Kemi kommer nå med en ny produktserie for vask av kjøretøy, Proline

Proline er en produktserie som er utviklet for å oppnå det beste resultatet uavhengig om du vasker bilen for hånd eller i en vaskeautomat.

«På Arom-dekor Kemi jobber vi uavbrutt med produktutvikling. Det er fremfor alt to ting som står i sentrum – effektivitet og miljø. Vi har stort fokus på produktenes egenskaper og vil aldri gå på akkord med disse. Det blir ekstra utfordrende når vi samtidig skal ha miljøvennlige produkt», sier Magnus Kämpe som er ingeniør og «pappaen» til produktene våre.

«Vi ser en økt etterspørsel etter denne typen produkter ute i markedet og har derfor satset store ressurser på å utvikle disse. At de skulle være miljømerket var en selvfølge både for oss og kundene våre». Det sier Herman Bruno, salgssjef på Arom-dekor Kemi.

Proline-serien inneholder en kaldavfetting med lite kjemikalier, Proline Degraser, to alkaliske avfettingsmidler – Proline Clean og Proline Foam, en shampoo for børstevask – Proline Brush i tillegg til et avrenningsmiddel, Proline Rinse. Alle produktene er enten Svanemerket eller med på det svenske Naturskyddföreningens liste «Kemikaliesvepet med unntatt av Proline Rinse», avslutter Herman.

Arom-dekor er en av Norges ledende totalleverandør av AdBlue® , NOx reduserende middel, og andre kjøretøykjemikalier til den Nordiske transportsektoren. Ved å kontrollere hele prosessen fra produksjon til forpakning og levering kan vi ved alle punkter garantere en jevn og høy kvalitet. Vi tilbyr også utvalgte kjemikalier til industrien og forbruker markedet.

Pressekontakt Market Communication Manager Marketing and kommuniction +46 706 36 40 34

Relatert innhold

Arom-dekor er en av Norges ledende totalleverandør av AdBlue® og andre kjøretøykjemikalier til den Nordiske transportsektoren. Ved å kontrollere hele prosessen fra produksjon til forpakning og levering kan vi ved alle punkter garantere en jevn og høy kvalitet. Vi tilbyr også utvalgte kjemikalier til industrien og forbruker markedet.

Arom-dekor Kemi AS
Fjellvegen 10