Åtte magiske tips for den utro på midtsommerfesten

Pressemelding   •   jun 18, 2013 15:12 CEST

Natten uten natt er nesten over oss, og det ville jo vært en skam å tilbringe denne natten alene. AshleyMadison.com oppdaterte de kjente, norske midtsommerreglene til å passe for de som også allerede er i et forhold.

1. Redetiden. Redetiden består av uken før jul og uken etter jul. Slik redetiden er, skal også de glade midtsommerdagene bli. Hvis det regner under redetiden, så regner det ved midtsommer. Hvis det er kaldt, blir det en kald midtsommer også.

Så der har du det, slik våre forfedre beskrev det. Hvis ekteskapsengen føles kald i julen, blir det ikke bedre ved midtsommer. Let etter bedre selskap på nett.

2. Susende nøkkelhull. Det var vanlig å lytte gjennom nøkkelhullet til kornlageret. Hvis du kunne høre susing, som når korn faller, ville det bli et godt år. Var det stille, ville det bli et dårlig år.

AshleyMadison.com insisterer på at du lytter gjennom alle nøkkelhull. Hvis du ikke kan høre noe, er det grunn til å bli mistenksom. Hvis du virkelig kan høre noe, kan du være helt sikker. Alle invitasjoner – hvisket eller ropt – skal alltid besvares.

3. Halvnaken rengjøring. På midtsommerskvelder måtte du koste gulvene, bare iført undertrøyen. Deretter samler du sammen alt rusket du finner på skjortehalen og tar det med til en dam. Når du kommer tilbake vil frierne komme.

Undertrøye, bikini, "french maid" eller uten noe ... Kleskoden er fleksibel så lenge du husker ikke å trekke for gardinene. Når støvsugeren er satt godt bort vil det være en kø av menn med både vilje og evne bak døren din. Tips fra den proffe: Du kan finne en frier på AshleyMadison.com, med mye mindre strev.

4. Mannen i åndene. Hvis en kvinne kler seg naken og står ved en brønn ved midtsommer, kan hun se et bilde av sin fremtidige mann. Vannet i brønnen vil for en kort stund forandres til ånder.

Hvis du allerede er i et forhold, er trikset å reversere magien. Når du stirrer inn i et glass alkohol splitter naken, kan du se bildet av din fremtidige, hemmelige elsker. Bare vær forsiktig, så du ikke stirrer for lenge og for dypt, ellers kan elskeren vise seg å være en drukkenbolt.

5. Pinnen på bålet. Ved midtsommer ble en pinne plassert i midten av bålet. Når den beste veden brant, ville pinnen bli stående igjen alene inntil den til slutt falt over ende. Alle i den retningen pinnen falt, ville forbli ugifte.

AshleyMadison.com har mottatt troverdig informasjon om at denne troen er feil. Pinnen faller ikke i retning av ugifte, men peker i stedet ut de som har et hemmelig forhold eller som er på jakt etter et. Den fallende pinner trekkes mot virile festdeltakere.

6. Spør grisen. Ved midtsommer kunne en spørre grisen om en ville bli gift det året. Hvis grisen gryntet, betydde det ja, men hvis svinet var stille, betydde det nei.

Det er kanskje vanskelig å finne en virkelig gris, men tilgangen på mannlige alkoholgriser i hjemmet er god. Du må nærme deg den hvilende alkoholikeren forsiktig og stille spørsmålet ditt. Hvis den fulle stønner eller gurgler, vil du finne et forhold. Hvis han forblir stille, gå til ashleymadison.com.

7. Ni salte sild. En jente må spise ni salte sild på midtsommeraften. Når hun legger seg og blir tørst, vil hun drømme om at mannen hun skal gifte seg meg kommer og gir henne noe å drikke.

Det er mer enn sannsynlig at en vil finne menn som er villige til å ta seg av drikken, selv når en er våken. Du trenger bare å ta med deg silden til midtsommerdansen eller til baren. Påpasselige friere vil raskt få øye på jenta som er tøff nok til å sluke salte sild på en fest. Men det er avgjørende å velge en annen bar eller dans, enn den mannen din har valgt.

8. Med bar rumpe. Hvis en jente vil vite om hennes fremtidige ektemann kommer til å være en enkemann eller ungkar, må hun gå baklengs med bar rumpe fra badstua ved midtsommer, mot en vedhaug. Hun må ikke se seg over skulderen. Vedbiten som stikker henne på rumpa må undersøkes. Hvis den har blitt delt, vil han være enkemann. Hvis den er rund, vil han være ungkar.

AshleyMadison.com foreslår at du bare glemmer vedhaugen. Den modigste av de modige kan bare nærme seg en gruppe menn på samme måte som de gamle beskrev. Den ekteskapelige statusen til han som stakk, vil avsløres sent neste morgen.

AshleyMadison.com er verdens første kontaktside beregnet for opptatte personer, som ble opprettet i 2002 av canadieren Noel Biderman, verdenskjent som ”kongen av utroskap”. AshleyMadison.com er etter Facebook det nettstedet som øker mest i brukerantall og har for øyeblikket over 17 millioner brukere over hele verden. Medregnet Norge, fungerer tjenesten i 24 land, og nye brukere logger seg inn i tjenesten hvert 6,5 sekund. Tjenesten ble åpnet i Norge i januar i 2013.

Kommentarer (0)