Ateles lanserer nye nettsider

Pressemelding   •   jun 11, 2013 11:34 CEST

Ateles Consulting lanserer nye nettsider for sine tjenester innen helhetsløsninger for e-handel.

Ateles har vokst mellom 20-30 % i både omsetning og ansatte de siste årene. Ateles er en sentral aktør i den stadig voksende E-handelsbransjen som har en vekst i Norden på 15 % pr år. (Bring, e-handelsrapporten 2012).

Mats Lundström er VD på Ateles.

-Ateles er nå inne i en ekspansiv fase hvor målet er å vokse fra 30 ansatte til 50 ansatte. Vi har rekruttert flere nøkkelpersoner innen salg og markedsføring det siste året. I denne fase har vi sett det nødvendig å se over vår egen identitet og tilstedeværelse på nettet slik at vi tydeligere viser den kompetanse og de kjerneverdier Ateles representerer.

Ateles har kontorer i Oslo, Stockholm og Linköping men har også kunder i Danmark, Finland og Storbritannia. Ateles konsernet er privateid av syv gründere og omsatte 30,6 millioner SEK i 2012.

De nye nettsidene kan besøkes her: www.ateles.no

For mere informasjon kontakt:

Sverre Øier, Country Manager Norge, +47 41611415, sverre.oier@ateles.no

Katarina Nilsson, Marketing & Communications Manager +46 70 79 79 150,katarina.nilsson@ateles.no

Om Ateles

Ateles utvikler skreddersydde helhetsløsninger for e-handel til store og mellomstore bedrifter innen både B2C og B2B segmentet. Basert på markedsledende plattformsleverandører som Magento, Elastic Path, ePages, Litium, InRiver og Pimcore leverer Ateles en spesialtilpasset, innovativ og brukervennlig e-handelsløsning utifra virksomheters unike behov. Ateles ble startet i 2001 og har i dag 30 ansatte med kontor i Oslo, Stockholm og Linköping.

Ateles utvikler skreddersydde helhetsløsninger for e-handel til store og middelstore bedrifter.

Kommentarer (0)