Hama Woods dekorer terminalen på Sola

Pressemelding   •   des 17, 2015 16:03 CET

Den 15. desember kunne lufthavnen på Sola smykke seg med nok et Nuart kunstverk. Denne gang utført av street art kunster Hama Woods.

Vi følger tradisjonen og samarbeidet med Nuart og er svært stolte av samlingen av kunstverk som dekorerer flyplassen. Fra tidligere år har Parkeringshuset og Tårnet blitt utsmykket, og nå har vi fått et helt nytt veggmaleri inne i terminalen for Utland. Det er svært spennende å få street art kunsten innomhus sier Elisabeth Strømstad, sjef for forretningsutvikling.

Veggen på 6x3 meter som befinner seg på baksiden av nye Cafè Ritazza, vil oppleves noe skjult for deg som kommer inn i terminalen. Dette er helt i tråd med street art, som ikke alltid har den mest synlige plassering, men som skal oppdages. Vi anbefaler derfor at du tar med kaffen rundt hjørnet, neste gang du skal reise internasjonalt.

Vi håper kunsten vil være med å skape en ro og behagelig følelse før du skal fly fra Sola.