– Julestemningen har landet på Sola. Og virkelig tatt av!

Pressemelding   •   des 22, 2015 10:50 CET

Sola, 22.12.2015

I år planla vi en (hemmelig) hjem-til-jul-overraskelse på Sola en gang i perioden i desember og spurte likesågodt alle reisende om gode tips: Kjenner du noen som vil sette pris på en ekstra god velkomst? Noen som har reist ekstra langt? Noen som kommer hjem til jul for første gang? Eller noe helt annet?

I rekken av gode forslag og tips, valgte vi ut Siv Una Hagens forslag om å gi hennes bror Rolv Martin en velkomst han sent ville glemme – når han endelig kom hjem til jul etter lang tids fravær fra hennes barn og hans nevøer.

Vi tror ikke onkel Rolv glemmer det med det første, for slik så det ut når Levi (6), Jonathan (10) ønsket verdens beste onkel velkommen hjem til jul. De lettrørte bør nok finne frem lommetørkleet... :-)

Se filmen på Facebookveggen til Stavanger lufthavn Sola: https://www.facebook.com/stavangerlufthavn/?fref=nf

eller på Youtube-kanalen til Avinor:

På under 12 timer har filmen hatt 25.000 visninger, delt over 150 ganger og ellers skapt et stort engasjement på Facebook.

– Dette var noe de reisende på Sola satte pris på!

For ytterligere informasjon, kontakt Elisabeth Strømstad, Avinor/Sola, tlf 480 22 168, elisabeth.stromstad@avinor.no som vil fortelle mer om hva Sola gjør for alle reisende denne julen.