Blogginnlegg -

Avis Prestige – For de spesielle anledningene

Er du på jakt etter den perfekte bryllupsbilen? Er du av den moderne typen som foretrekker spreke biler fremfor veteranbiler? Da kan Avis Prestige være noe for deg.

Bryllupsdagen er den dagen i livet man ønsker at alt skal være perfekt. Det legges mye tid og planlegging i å finne drømmekjolen, selskapslokalet, maten, dekorasjonen og den riktige bilmodellen. Hver lille ting er planlagt ned i minste detalj og ingenting er overlatt til tilfeldighetene.

Et av de mange valgene man skal ta i prosessen er valg av bryllupsbil. For mange par er det viktig at ting står i stil med hverandre. Er det et tradisjonelt bryllup er mange opptatt av at bryllupstransporten skal være romantisk og klassisk, og en veteranbil står kanskje høyt i kurs. Har man imidlertid et mer moderne bryllup eller er over gjennomsnittet bilinteressert er man kanskje på jakt etter noe helt annet.

Får en Range Rover Sport, en BMW 640d eller en Porsche Cayenne hjertet til å hamre litt ekstra, bør man sjekke ut Avis Prestige, luksussegmentet til Avis Bilutleie. Her finner man unike biler til de helt spesielle anledningene, og som uten tvil får bilentusiastene til å snu seg på gaten. Her er det elegant design, vakkert interiør og ekte kjøreglede som står i fokus.

Ingrid Bjerknes (29) skal stå hvit brud sommeren 2016 og har allerede vært inne på tanken om hva slags bryllupsbil hun ønsker seg til den store dagen.

- Min drømmebil er enten en flott veteranbil eller en av de nyeste eksklusive bilmodellene. Vi har ikke helt bestemt oss for settingen på bryllupet, så valget avhenger litt av det.

Hun forteller at valget av bil tar hun sammen med forloveden, men dersom han hadde insistert skulle han fått tatt denne avgjørelsen.

“For mange menn er jo beslutningen om biltype den de får påvirke mest. Det som er viktig for meg er at bilen er flott og bryllupsdekorert med blomster og “Just married”-skilt. Litt stas må man jo gjøre ut av dagen”, avslutter den kommende bruden.

• avis
  • avis prestige