Gå videre til innhold
Fornøyde medarbeidere: Financial Services tok i mot oppkjøpsbudskapet med stor entusiasme.

Pressemelding -

Azets fortsetter å vise oppkjøpsmuskler – sikret seg mossebedriften Financial Services

Nå blir det ambisiøse regnskapsbyrået Financial Services, som er spesialister på mellomstore og store selskaper, en del av regnskapskjempen Azets.

– Azets er til stede lokalt, satser på videreutvikling av de ansatte og har gjennom mange år utviklet et gjennomført system med en god organisasjon. Når de samtidig har vekstambisjoner og et mål om videre ekspansjon, så var Azets det klare valget for oss, sier Morten Skurdal, CEO i Financial Services.

– Våre kunder vil få tilgang til en større bredde av produkter og løsninger med Azets som leverandør, og de vil oppleve at de får en leverandør av regnskaps- og økonomitjenester som har utviklet systemer som gir sine kunder en merverdi i form av god tilgjengelighet i et enkelt grensesnitt, sier Skurdal.

Lokal tilknytning viktig tross størrelseFinancial Services har sitt hovedsete i Moss, som har 30.000 innbyggere. Selskapet har også kontor i Oslo.

– Financial Services har bygget et solid fundament og har et navn i sitt lokale marked. De er fleksible og setter pris på kunder som stiller høye krav. Det er verdier vi i Azets kjenner oss igjen i, sier Runar Leite, direktør SME i Azets.

– Med dette oppkjøpet etablerer vi en ny og sterk tilstedeværelse i Moss. For Azets er lokal tilknytning svært viktig, til tross for at vi er Nordens desidert største regnskapsbyrå, sier Leite.

– Vi gleder oss til å få flere nye kollegaer som kan bidra med både faglig og teknisk kompetanse, sier Synnøve Hauge Pedersen, leder for Azets’ ressurssenter i Østfold.

Dette er Financial Services (nå en del av Azets)
Financial Services (FS) leverer tjenester innen regnskap, økonomi og rådgivning til en rekke mossebedrifter. Selskapet har totalt 15 ansatte, hvor 12 sitter på kontoret i Moss og 3 i Oslo. Financial Services har spesialisert seg på mellomstore og store bedrifter innenfor de fleste typer bransjer.

Dette er Azets
Azets er den ledende leverandøren av tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden. Vi gjør kunders data om til innsikt, slik at de kan jobbe smartere og ta bedre beslutninger. Azets ble etablert som et nytt og selvstendig selskap i 2016, som et resultat av salget av BPO-divisjonen fra Visma.

Azets har flere enn 20.000 kunder og totalt 2.500 ansatte, fordelt på 83 kontorer i Norden (hvorav 50 i Norge). Vi leverer tjenester til et bredt spekter av bedrifter, av de fleste størrelser og innenfor de fleste bransjer. Samtidig er vi bransjespesialister, med egne team med som jobber dedikert med eiendom, landbruk, kjedevirksomhet, butikk, restaurant og helsesektoren.

Azets i tall:

• 83 kontorer
  • 2 500 ansatte
  • 2 milliarder kroner i omsetning i 2016
  • 22 000 kunder
  • 200 000 lønnslipper per måned
  • 90 000 brukere av Azets' kundeportal på nett

Les mer på https://www.azets.no/.

Kontaktpersoner: Morten Skurdal, daglig leder, Financial Services | +47 48 19 74 41 | morten@fs.no.
Runar Leite, direktør SME, Azets | +47 47 20 20 47 | runar.leite@azets.com

Regions

Azets er den ledende leverandøren av tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden. Med 83 lokale kontorer i hele Norden, betjener våre ansatte flere enn 20.000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer. Vi har spesialisert oss på å løse forretningskritiske oppgaver, slik at kundene våre kan jobbe raskere, bli mer fleksible og fokusere på kjernevirksomheten. Kort fortalt – Azets forenkler og støtter virksomheter i deres vekst.

Sara Aadnesen

Pressekontakt Nordic PR and Communication Manager +47 90 600 759

En personlig opplevelse – digitalt og lokalt

Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer en personlig opplevelse – både digitalt og lokalt.

190+ kontorer
8,200+ ansatte