Støtte til stiftelsen "Sykehusbarn"

Pressemelding   •   des 05, 2013 14:22 CET

Jentene på Baker Hansen Bærums Verk hadde lyst å gjøre en forskjell. De bestemte seg for at all driks de fikk i november skulle gå til stiftelsen "Sykehusbarn". Ved slutten av måneden kunne jentene telle opp hele 5023 kroner som de stolt ble overført til stiftelsen.

I slutten av oktober oppdaterte Baker Hansen Bærums verk sin status på facebook. Der sto det at i hele november skulle all driks de fikk inn gå til stiftelsen "Sykehusbarn". De ville bidra til at barn som er lagt inn på sykehus skal få en bedre hverdag. Deres ønske var at barna på sykehusene rundt om kunne få en ekstra fin jul med hjelp av kunder og deres innsamling. Statusen fikk hele 156 likes, 26 kommentarer og 55 personer delte det glade budskapet.

- Kjempegøy! Er kommentaren til en blid og fornøyd franchisetager, Tonje Grøndahl. Både hun og jentene er overveldet over den enorme responsen og gavmilde folk. Videre forteller hun at det er flere som har hørt om tiltaket og kommet innom ene og alene for å gi driks. Hun takker alle som har bidratt og som har hjulpet Baker Hansen Bærums verk for å hjelpe andre.

Givergleden er stor hos Baker Hansen. Tidligere i år donerte de sammen med Overtoppen, en sjekk på kr 100.000 til Aktiv mot kreft. I år støtter Baker Hansen Røde Kors sitt juleprosjekt  "Barn i krise". For hver julekake som blir kjøpt går kroner fem til prosjektet.

Om Baker Hansen

Hver eneste natt og dag, bakes det ferske bakevarer i vårt bakeri og konditori i Bogstadveien 54 som transporteres rundt til våre butikker i Oslo, Bærum, Drammen, Hønefoss og Romerike flere ganger daglig. I Baker Hansen legger tradisjoner, erfaring og flinke fagfolk grunnlaget for produkter av høy kvalitet og alle ansatte i Baker Hansen jobber for at våre kunder skal få ferske og gode varer av høyeste kvalitet hver dag.

Baker Hansen med Annette Julie Qvist fikk HSMAIs hederspris "Service av beste klasse" under ÅRETS SERVICELØFT 2012 og Baker Hansen i Vika og på Majorstuen ble gullvinnere i kategorien Fysiske rom og systemer. Dette er vi utrolig stolte av - vi er der for kundene våre og det er det viktigste for oss.

Våre 31 utsalgssteder tilbyr et bredt utvalg innen kaker og bakervarer. Vi har brød som er bakt på helt naturlige ingredienser og inneholder ikke tilsestningsstoffer eller palmeolje. Vi synes sunn og god mat er viktig. Vi tilbyr også påsmurt mat til lunsj, samt catering til dine eller jobbens arrangementer.

Vi ønsker å tilby en totalopplevelse gjennom stort utvalg og tradisjon for godt håndverk. Vi er norges eldste bakeri og siden 1861 har vi bygget et solid bakeri som vil gi deg de store smaksopplevelsene.

Hilsen oss i Baker Hansen

Kommentarer (0)