Kjell Ove Flemmen går til SBS Discovery Radio

Pressemelding   •   aug 28, 2015 10:03 CEST

Kjell Ove Flemmen er ansatt som ny salgsdirektør i SBS Discovery Radio. Flemmen forlater TV3 hvor han jobbet som salgssjef i en årrekke.

Administrerende direktør i SBS Discovery Radio, Lasse Kokvik, er henrykt over å få Flemmen med på laget.

– Jeg har hatt gleden av å jobbe tett med Kjell Ove gjennom flere år i Viasat systemet. Kjell Ove er en av bransjens beste salgshoder og han har en bred erfaring med salgsledelse fra TV3. Kjell Ove nyter stor respekt i markedet og er en lagspiller som vil ytterligere styrke vår salgsavdeling.

Flemmen selv gleder seg til å ta fatt på jobben som salgsdirektør.

-Radiomarkedet står ovenfor en rivende utvikling. Digitaliseringen vil åpne opp for en rekke nye kanaler. Det betyr økte annonseringsmuligheter. Det blir spennende å være med å forme hvordan radio tilbys markedet for fremtiden.

Kjell Ove Flemmen tiltrer stillingen 1. september. Han vil gå inn i ledergruppen og rapportere direkte til ansvarlig redaktør og administrerende direktør Lasse Kokvik.

Våre kanaler og produkter ble i juli 2015 en del av det multinasjonale selskapet Bauer Media Group. Bauer Media Group er Europas største privat eide publiseringshus. Gruppen er verdensomspennende med over 300 magasiner i 15 land samt online, TV og radiostasjoner. Hovedkontoret til Bauer Media Group er i London, England.

Bauer Media AS driver den riksdekkende reklamefinansierte radiokanalen Radio Norge, i tillegg har vi Kiss, Radio Rock, Radio Norge Soft og Radio Rock Klassiker i kanalporteføljen. Alle kanalene finnes nasjonalt på DAB.

Selskapet har 65 ansatte i Bergen og Oslo, med samarbeidspartnere over hele verden.

Bauer Media er en venn i øret. Våre radiokanaler og tjenester setter deg i den stemningen du ønsker å være med variert musikk og dyktige programledere.