​Halvard Totland (28) blir digital forretningsutvikler i Miklagruppen (tidligere Bavaria Nordic).

Nyhet   •   aug 22, 2017 10:56 CEST

Ny digital forretningsutvikler i Miklagruppen, Halvard Totland.

I forbindelse med sin nye strategi rundt kundeglede, og ønsket om å lede utviklingen innen de digitale kundereisene i bilbransjen, ansatte Miklagruppen (tidligere Bavaria Nordic) nylig en egen digital- og markedsdirektør. Nå styrkes laget ytterligere med Halvard Totland (28) i rollen som digital forretningsutvikler.

Miklagruppen har en tydelig strategi rundt kundeglede, og et ønske om å lede utviklingen innen de digitale kundereisene i bilbransjen. Selskapet styrker derfor nå laget med Halvard Totland i rollen som digital forretningsutvikler. Med ansettelsen får Miklagruppen merkbart bedre kraft til å gjennomføre tiltak som skal øke konkurransekraften med fokus på kundeglede.

- Jeg er utrolig glad for at Halvard vil bli en del av det digitale teamet i Miklagruppen. Vi har jobbet med ham på leverandørsiden over flere år, og jeg føler meg derfor helt trygg på at han vil være uvurderlig i utviklingen av stadig bedre og enklere digitale kundeløsninger, sier Pål Petersen, digital- og markedsdirektør for Miklagruppen.

Halvard kommer fra stillingen som leder for marked og utvikling i konsulentselskapet Peanuts, hvor han har jobbet i 6 år i ulike operative og strategiske stillinger.

Halvard vil ha base i Stavanger, men vil jobbe for alle Miklagruppens varemerker i Sverige og Norge.

-Miklagruppen er et spennende konsern med ambisjoner som jeg har vært så heldig å få jobbe med i flere år. Nå gleder jeg meg til å utfordre det etablerte og levere overlegen kundeglede på innsiden. Bransjen står ovenfor store endringer innen både produkter og tjenester, en reise jeg gleder meg til å bli med på, sier Halvard Totland i en kommentar.

Halvard Totland tiltrer sin nye rolle 1. september.

Kommentarer (0)