Forfatteren av "Alltid Alice" nå med ny bok!

Pressemelding   •   sep 26, 2014 08:25 CEST

Se til venstre - En NY Times-bestselger!

Sara elsker sitt vellykkede liv. Hun har en lederjobb i et globalt selskap, hun er stilig og elegant, dyktig og intelligent. Hun har tre små barn og en like vellykket og hardtarbeidende ektemann. Sara jobber nær sagt døgnet rundt og er en dreven multitasker. En morgen haster hun til kontoret. Hun er uoppmerksom et øyeblikk for lenge og hun kommer ut for en ulykke. Da hun våkner opp på sykehuset, har hun fått et helt nytt liv der ingenting er som før. Et liv der hun ikke lenger kan se og forstå det som befinner seg til venstre.
I Se til venstre utforsker Lisa Genova hva som kan skje når livet plutselig tvinger deg tilbake til start. Med innlevelse, ømhet, humor og brodd beskriver hun frustrasjonen, smerten – og gleden – ved å skape seg et helt nytt liv.

"Språket flyter lett og oppfinnsomt (…) Galgenhumor og Saras vidunderlige selvironi er trofaste følgesvenner. Se til venstre handler med andre ord om å kjempe seg tilbake, og om å bli en suksess etter en helt annen målestokk."  Weekendavisen

Lisa Genova har skrevet flere bestselgende romaner med temaer som berører faget hennes, nevrovitenskap, som hun har en PhD i fra Harvard University. Hennes første roman Alltid Alice lå på New York Times bestselgerliste i over 40 uker, og romanen ble solgt i 30 land og oversatt til over 20 språk.