Tickle Time by Anne Heche

Pressemelding   •   jun 21, 2013 19:07 CEST

Nå er det anerkjente amerikanske mineralsolpudderet Tickle Time by Anne Heche tilgjengelig for skandinaviske kvinner, menn og barn gjennom nettbutikken MyBeautyAvenue.no

(Oslo 21. juni 2013) Amerikansk mineralsolpudder  – av skuespiller Anne Heche
Tickle Time er et amerikansk merke, lovprist av kjendisene – økologisk, ren, effektiv og samtidig et mildt mineralsolpudder av høyeste kvalitet - ingen kjemikalier, ingen irritanter. Bare total UVA / UVB-beskyttelse.

Tickle Time . . . et helt naturlig mineralsolpudder med sunblock laget spesielt for barn! Men vi voksne kan også bruke den! Gir fantastisk beskyttelse, lett å påføre og dekker bra!
Tickle Time er en ren mineral sunblock som inneholder bare fire ingredienser. En geolog ville kalt dem mikronisert titanium dioxide, zinc oxide, vismutoksyklorid og jernoksid, men ikke la de tekniske betegnelsene lure deg. Disse mineralene er akkurat slik de finnes i naturen, med ingen kjemiske tilsetninger eller endringer, raffinert gjennom en trippeljet maleprosess til det fineste pulver.

- Tickle Time inneholder ingen FD & C fargestoffer, oljer, parfymer, talkum, alkohol, parabener, maisstivelse eller andre kjemikalier. Produktet virker som en naturlig barriere på huden. Det er et produkt som ikke blir absorbert inn i huden. Så det beskytter også deg selv og barnet ditt fra å absorbere skadelige miljøforurensninger, inkludert kjemikalier i et svømmebasseng. Dette betyr at mens du beskytter barnets hud, beskytter du også deres helse.
- Tickle Time gir full UVA / UVB-beskyttelse mot solen og miljøet.
- Bruk Tickle Time hver dag, hele dagen. Tickle Time er perfekt for alle klimaer og omgivelser. Enten du og barnet ditt er i solen - ved bassenget, på stranden, leker utendørs - i snøen, eller under fluoriserende lys på skoler eller andre fasiliteter, er du og barnet ditt helt beskyttet fra alle de skadelige UVA / UVB stråler, hele dagen lang.
- Lindrende og beroligende, Tickle Time kan brukes på utslett, eksem, allergiutsatt hud (med en nær null allergirate), og sensitiv hud inkludert problemhud. Dette rene mineralsolpudderet holder naturligvis huden kjølig, og reduserer svette på huden. Tickle Time irriterer ikke slik som kjemiske solkremer gjør.

Hvordan bruke Tickle Time:

Åpne: Ta av lokket fra Tickle Time mineraldoseringspenselet. Skyv ned det hvite beskyttende ermet over børstehåret.
Lås: Din Tickle Time doseringspensel kommer i låst posisjon. For å låse den opp: Hold doseringspenselet i midten med den ene hånden (der det står "Time"). Med den andre hånden, forsiktig skru den klare basen mot venstre til det klikker. Nå er Tickle Time doseringspenselet åpent.
Bank: Knock/bank dispenseren på hånden din for å distribuere mineraler i penselet.
Blokker: Påfør i ansiktet for å blokkere ut solen. Ikke glem å låse den når du er ferdig!

Hva er bedre enn å beskytte våre barn og oss selv fra de skadelige solstrålene med et produkt som er 100% mineral, 100% kjemisk fri og 100% moro? Våre barn har nå en ny måte å ta vare på huden sin. Og de kan fnise mens de gjør det – Tickle Time!

Tickle Time kommer i tre gjennomskinnelige farger:

# 1 - for lys hud
  # 2 - for lys til middels hud (også olivenfarget hud)
  # 3 - for middels til mørkere hud

"SPF" står for "Sun Protection Factor". Med de fleste sunblocks, så brukes en SPF vurdering for å avgjøre hvor ofte du må påføre solkrem for å være beskyttet mot solen. Men siden Tickle Time ikke absorberes inn i huden eller går av i vann, så trenger du ikke å påføre Tickle Time på nytt i det hele tatt! Ifølge FDA (Food and Drug Administration), så har Tickle Time mineraler en SPF rating på 20.

Aktuelle produktbilder kan fremskaffes på forespørsel.

For informasjon om flere produkter og priser, besøk nettbutikken på: www.MyBeautyAvenue.no

Besøk oss på Facebook her: www.facebook.com/MyBeautyAvenue

Kontaktinformasjon: Nina Green, VP Marketing and Sales / Founder, Belle Époque

Email  nina.green@belleepoque.no

Phone  (+47) 94 84 00 01

Om MyBeautyAvenue.no:

Nettbutikken ble etablert august 2012. MyBA.no eies av Belle Époque AS. Nettbutikken er 100% norsk, har lager i Vestfold og selger eksklusive hud-, hår- og kroppspleieprodukter for skandinaviske kvinner. Produktene er veldokumenterte, og de er førstevalget for Hollywoods stjerner og make up-artister.

Kommentarer (0)