Best Western Plus Grow Hotel

Best Western vokser i Stockholm med Best Western Plus Grow Hotel

Best Western Plus Grow Hotel åpner høsten 2018 i Solna Strand utenfor Stockholm.

Hotellet kommer til å ha en attraktiv beliggenhet mellom Solna og Sundbyberg, rett utenfor Stockholm. Sundbyberg har de siste årene blitt en trendy forstad og et knutepunkt med mange bedrifter, restauranter, butikker og god offentlig transport til Stockholm. Best Western Plus Grow Hotel vil tilføre bydelen flere overnattingsmuligheter, noe som det er et behov for.

Det åtte etasjers høye hotellet vil få 176 rom, restaurant, bar, lounge, gym og badstue. Hotellet blir firestjerners, moderne og bærekraftig. Hotellrommene blir attraktive, og det legges stor vekt på design, utforming og smarte digitale løsninger. Ambisjonen er å skape en møteplass med innbydende lounge og restaurant/bar. Hotellets spennende mat– og drikkeutvalg kommer til å bli tatt hånd om av Aveqiagruppen med David Berggren.

Det er enkelt å komme seg til hotellet. Stoppested for T-bane og buss ligger rett ved hotellet, det samme gjelder for flybuss fra Bromma og Arlanda flyplasser. For gjester som ankommer med bil finnes det parkering i overvåket garasje.

- Området rundt Solna Strand har hatt en veldig positiv utvikling de siste årene. Vi ser fram til å kunne tilby et nytt og spennende Best Western Plus hotell for både forretningsreisende og privatreisende, sier Johan Michelson, Sverigesjef for Best Western Hotels & Resorts. Med sitt moderne design og smarte digitale løsninger er hotellet et veldig positivt tilskudd for Best Western Plus, avslutter han.

For mer informasjon kontakt:

Reshi Chibba, adm. direktør
Best Western Plus Time Hotel
E-post: reshi.chibba@timehotel.se

Johan Michelson, Sverigesjef
Best Western Hotels & Resorts, Skandinavia
E-post: johan.michelson@bestwestern.se

Om Best Western Hotels & Resorts, Scandinavia

Best Western Hotels & Resorts, Scandinavia er en medlemsorganisasjon med 130+ privateide Best Western hotell i Norge, Sverige, Danmark og Island. Engasjert vertskap setter sitt personlige preg på hotellopplevelsen for våre gjester. Samtidig har Best Western sine hoteller høye kvalitetskrav på hotellstandard, noe som gjør at du som gjest vet hva du kan forvente og at pris og produkt stemmer overens. Totalt finnes det over 4 000 Best Western hoteller i et 110- talls land, hvorav 150 hoteller i Norden, noe som gjør hotellkjeden til verdens største hotellfamilie.

Best Western International, Inc., er verdens største hotellkjede med over 4 000 privateide og -drevne hoteller i over 100 land. Best Western skiller seg fra tradisjonelle franchise kjeder fordi den drives på non-profit basis. Best Western er derfor den eneste hotellkjeden som lar sine medlemshoteller beholde sin individualitet og sitt særpreg, og som samtidige tilbyr hotellene alle de tjenester som kun en internasjonal full-service hotellkjede kan; et globalt reservasjonssystem som er integrert helt ned på hotellnivå, markedsføring og salg, innkjøp, opplæring, kvalitetssikring og branding.