Søren Nystrøm, ny landssjef for Best Western Hotels & Resorts i Norge

Ny landssjef for Best Western Hotels & Resorts i Norge

Søren Nystrøm har fått stillingen som landssjef for Best Western Hotels & Resorts i Norge. Best Western Scandinavia satser stort på hotellmarkedet i Norge.

Med utnevnelsen av en ny landssjef samt en rekke skandinaviske organisasjonsendringer, har Best Western Scandinavia innledet en storsatsing for å bli sterkere på hotellmarkedet i Norge.

Dansken Søren Nystrøm, som også er landssjef for Best Western Hotels & Resorts i Danmark, ser frem til å få samarbeide med de norske Best Western-medlemmene og bransjen i Norge.

«Jeg gleder meg til å samarbeide med både nåværende og fremtidige hoteller samt bransjens viktigste organisasjoner og aktører. Vi har noen fine medlemshoteller spredt over hele landet, men det er klart vi trenger ekstra kapasitet for å etterleve den store etterspørselen som vi har. Etterspørselen kommer ikke minst fra vårt lojalitetsprogram som akkurat nå har nærmere 34 millioner medlemmer på verdensplan», sier Søren Nystrøm, landssjef for Best Western Hotels & Resorts i Norge.

Best Western Scandinavia ble etablert i 2015 og er en sammenslåing av Best Westerns organisasjoner og medlemshoteller i Norge, Danmark og Sverige. Organisasjonen har tre kontorer, henholdsvis i Oslo, København og Stockholm.

«Det skandinaviske oppsettet med fokus på kommersielle aktiviteter og kvalitet, har båret frukt de siste årene. Omsetningen og tilfredsheten blant gjestene har i økende grad vært positiv. En markant økning av kapasiteten i Sverige har bidratt til å styrke resultatene i alle de tre landene. Vi skal holde på den positive utviklingen og styrke satsingen på det norske markedet», sier Johan Kukacka, CEO i Best Western Scandinavia.

For mer informasjon, kontakt:

Søren Nystrøm, landssjef for Norge og Danmark
E-post: soren.nystrom@bestwestern.dk

Johan Kukacka, CEO Best Western Scandinavia
E-post: johan.kukacka@bestwestern.se

Best Western Hotels & Resorts i Skandinavia er en medlemsorganisasjon med over 150 privateide Best Western-hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Et engasjert vertskap setter sitt personlige preg på gjestenes hotellopplevelse. Samtidig har Best Western strenge krav til hotellstandarden, noe som betyr at du som gjest alltid vet hva du kan forvente deg samt at pris og produkt stemmer overens. Best Western Hotels & Resorts har over 4000 hoteller i mer enn 100 land.