Bik Bok x Elsa Hosk

Pressemelding   •   aug 01, 2017 13:00 CEST

Inspirasjonen bak kolleksjonen kommer fra en blanding av Elsas personlige stil og hennes venners unike stil i New York. "Jeg hadde vennene mine i tankene da jeg designet denne kolleksjonen. De har alle en inspirerende og unik stil, så jeg prøvde å lage plagg som alle ville elske", sier Elsa Hosk.

Elsa er født og oppvokst i Sverige, men flyttet til New York for å jobbe fulltid som modell. Bik Bok og Elsa samarbeidet allerede så tidlig som i 2005, da hun var modell for en Bik Bok-kampanje. Hennes skandinaviske bakgrunn blandet med den glamorøse og amerikanske livsstilen er den perfekte kombinasjonen for å designe fantastiske klær som skandinaviske jenter ønsker å ha på seg.

"Jeg elsker design, og jeg elsker rimelig mote. Jeg ville at denne kolleksjonen skulle føles eksklusiv blandet med vintage innslag for å skape en personlig vri. Jeg har ikke sett at dette finnes tilgjengelig for jenter til disse prisene, så det var en veldig spennende utfordring for meg", sier Elsa.

Kolleksjonen inneholder både kule basicplagg med en vri, som en t-skjorte og genser med tekst, og spesielle trend plagg, som en langermet jumpsuit og et kordfløyelsett med matchende jakke og bukse. En cropped flerfarget strikket genser og patchworkjeans gir en vintage følelse til kolleksjonen. En mørkeblå og prikkete kjole med volanger og en fløyelskjole med hvite blonder gjør kolleksjonen komplett og gir den en girly og sofistikert følelse.

"Vi er utrolig glade og stolte over å presentere en kolleksjon som representerer Elsa Hosk sin personlige stil, en stil som understreker at Bik Bok-jenta er leken, girly, morsom og "on point". Vi håper at alle våre kunder vil like den". René Høgsted, Markedsdirektør i Bik Bok

Kolleksjonen inneholder plagg som kan brukes til både hverdag og fest og som tilfører en ekstra touch til din eksisterende garderobe. Prisene vil variere fra 149 / 14.99 - 699 / 69.99.

Bik Bok x Elsa Hosk kolleksjonen vil bli lansert i utvalgte butikker og online september 2017.