Biltema i ekspanderer - åpner varehus nr. 65 i Norge

Pressemelding   •   jun 13, 2019 11:36 CEST

Biltema åpner varehus nr.65 i Vinstra

Varehuskjeden investerer sterkt i utbygging av nye bærekraftige konseptvarehus, der målet er å utvide til 100 varehus de neste 10 årene.

Lørdag 15. Juni åpner Biltema sitt nyeste varehus på Vinstra. Varehuset dekker et stort område i Gudbrandsdalen hvor kundene tidligere har måttet reise langt for å handle hos Biltema. Beliggenheten i handelssentrum gjør at varehuset er et naturlig stoppested for mange i og rundt området.

Det nye varehuset holder til mellom Peer Gynt senteret og det nye Coop-bygget i Lomoen, og vil være lett tilgjengelig for kunder som ønsker å utforske sortimentet eller ta en matbit i den nye cafeen.

Vi ønsker å takke lokale politikere med ordfører Rune Støstad i spissen. Sistnevnte skal offisielt åpne varehuset førskommende lørdag.

«Endelig er det klart for åpning i Vinstra, samtidig feirer vi hele 65 varehus i Norge” sier Dag Bergby, daglig leder i Biltema Norge. Varehuset innvies med flyshow, gavekort til de 100 første kundene, gode åpningstilbud og kake.

«Dette er et konseptvarehus på hele 5 500 kvadratmeter med hele Biltemas sortiment på over 19 000 varer med Biltema Cafe. Her venter vi lang kø, og ønsker alle velkommen til jubileumsåpning» sier Bergby.

I over 50 år har vi utfordret markedet og presset priser på reservedeler, tilbehør og verktøy. Biltemas grunnvisjon -  å skape en rikere fritid for kundene våre med gode produkter til riktig pris. Med over 19 000 artikler innenfor åtte produktområder har vi i dag et av landets bredeste vareutvalg. Norge har i dag 64 varehus fra Kristiansand i sør til Alta i nord.