Biltema i sterk vekst, leter etter flere tomter

Biltema i sterk vekst, leter etter flere tomter

Varehuskjeden Biltema åpner snart varehus nummer 66 på Forus i Stavanger, etterfulgt av nytt varehus i Oppdal noe senere i år. Dette er allikevel ikke nok til dekke etterspørselen. Biltema fortsetter å levere gode resultater, og er en av få kjeder som tør å satse på fysisk varehandel om dagen.

«Vi leter etter tomter i hele landet, og vi er spesielt interessert i godt beliggende og ferdig regulerte tomter på mellom 15-25 mål, sier Daglig leder i Biltema Norge, Dag Bergby.

«Sentrale områder er spesielt interessant, men vi tar imot alle forslag og vurderer disse fortløpende, avslutter Bergby.

I over 50 år har vi utfordret markedet og presset priser på reservedeler, tilbehør og verktøy. Biltemas grunnvisjon -  å skape en rikere fritid for kundene våre med gode produkter til riktig pris. Med over 19 000 artikler innenfor åtte produktområder har vi i dag et av landets bredeste vareutvalg. Norge har i dag 65 varehus fra Kristiansand i sør til Alta i nord.

Relatert materiale