Biltema tilbyr Drive-In tjeneste

Biltema tilbyr Drive-In tjeneste

Biltema har den siste uken hatt godt besøk av kunder, og opplevd stor etterspørsel, særlig på produkter som rengjøring, treningsutstyr, bilvask, organisering og leker til barn. Tjenesten Kjøp & Hent hvor kundene handler på nett, og henter i varehus ble med stor suksess lansert i hele Norge i forrige uke.

Nå ønsker Biltema å gjøre det enda enklere, og utvider tjenesten med en Drive-in løsning i alle varehus i Norge. Dette er et midlertidig tilbud under den nåværende situasjonen.

Slik fungerer Biltema KJØP & HENT DRIVE-IN

Kundene handler som vanlig på biltema.no og velger om de ønsker å få varene levert til bilen. Varene pakkes av personalet, og innen 2 timer vil kundene få en SMS med beskjed om at varene er klare til henting. Kunden følger anvisningen og instruksjonen når de kommer til varehuset, som helt enkelt består av å sende en SMS til telefonnummeret som er oppgitt på en plakat. Kundene trenger ikke engang å gå ut av bilen da vi leverer i bagasjerom eller sidedør dersom det er ønskelig. Tjenesten er gratis.

Les mer om tjenesten her:

I over 50 år har vi utfordret markedet og presset priser på reservedeler, tilbehør og verktøy. Biltemas grunnvisjon -  å skape en rikere fritid for kundene våre med gode produkter til riktig pris. Med over 19 000 artikler innenfor åtte produktområder har vi i dag et av landets bredeste vareutvalg. Norge har i dag 66 varehus fra Kristiansand i sør til Alta i nord.

Monica Videm

Pressekontakt Markedsansvarlig 92 44 14 14