Ny katalog - Høst- og vinterkatalogen

Pressemelding   •   sep 22, 2014 07:17 CEST

Siden 1963 har vi utfordret markedet og presset priser på reservedeler, tilbehør og verktøy. Mye har skjedd siden den første katalogen kom ut, og samfunnet har forandret seg, men ikke Biltemas grunnvisjon – å skape en rikere fritid for kundene våre med gode produkter til riktig pris. Med over 19 000 artikler innenfor åtte produktområder har vi i dag et av landets bredeste vareutvalg.

I vår nye høst- og vinterkatalog er det over 1000 nyheter innenfor alle kategorier.

Vi har dyrevennlige priser til våre firbeinte venner. F.eks kan du få et sammenleggbart transportbur til hunden din til kun 299,-, eller refleksvest til 19,90. Høstmørket er på vei, og vi har et stort utvalg av LED-pærer. Visste du at ved normal bruk, ca. 3 timer per dag, blir levetiden på en LED-pære 30.000 timer, som vil si ca. 25 år. Våre LED-pærer har energiklassifiseringen A+. Det gjør det enkelt å handle energismart. Alle nyheter publiseres fortløpende på biltema.no.

Vi starter denne uken distribusjon av til sammen 1,2 millioner eksemplarer av katalogen. Den kan også hentes hos ditt nærmeste Biltema-varehus.

Dette er katalog nummer 132 i rekken, og er på hele 628 sider, med faste lave priser!

Vi ønsker deg velkommen til en hyggelig handel.

I over 50 år har vi utfordret markedet og presset priser på reservedeler, tilbehør og verktøy. Biltemas grunnvisjon -  å skape en rikere fritid for kundene våre med gode produkter til riktig pris. Med over 19 000 artikler innenfor åtte produktområder har vi i dag et av landets bredeste vareutvalg. Norge har i dag 56 varehus fra Kristiansand i sør til Alta i nord.