Tidenes største enkeltordre for Goodtech Environment.

Vang kommune har i dag varslet at de har intensjon om å inngå kontrakt med Goodtech Environment i forbindelse med byggingen av Tyinkrysset Renseanlegg.

Prosjektet er en totalentreprise med verdi på ca. 19 millioner for rensing av avløpsvann fra både fastboende og hyttebebyggelse.

Løsningen bygger på Biovac sin velkjente SBR teknologi som er spesielt robust for varierende belastninger. Anlegget bygges for 2000 Pe, tilrettelagt for utvidelse til 4000.

Avdelingsleder EskilMøllegaard kan informere om at anlegget skal rense avløp fra fastboende og hyttebebyggelse og er planlagt utstyrt med slambehandling samt septikmottak fra hyttebebyggelsen i området.

Planlagt oppstart er høst/vinter 2015 med ferdigstillelse høst/vinter 2016

Total ordrereserve er dermed rekordhøye 50 millioner og grunnlaget for fremtidig vekst er svært godt.

• Miljø, energi

• avløpsrenseanlegg
  • avløp
  • renseanlegg
  • va

Biovac Environmental Technology AS er en ledende leverandør av vann- og avløpsløsninger til offentlige og private kunder gjennom kjente merkevarer som Biovac®, Haco® og Fluidtec®.Selskapet omsetter for ca. 130 millioner i det norske markedet og ca. 45 millioner i det svenske. Med mer enn 12.000 leverte anlegg av ulik størrelse og mer enn 25.000 årlige gjennomførte servicebesøk har Biovac Environmental Technology AS en unik kompetanse og erfaringsbase.

Anett Ingier Ottesen

Pressekontakt Salgs- og markedsdirektør CMO +47 924 46 646