Newby Teas Nordic AS

Afternoon Tea på Theatercafeen

Blogginnlegg   •   aug 01, 2012 08:08 CEST

NEWBY TEAS på Hotel Continental og Theatercaféen!

Etter en veloverstått og heller regntung sommer, er vi i Newby allerede godt i gang med høstens spennende prosjekter. Vi er svært stolte over å kunne røpe at vi senest i dag var på Hotel Continental for å presentere oss for alle ansatte da NEWBY nå er hotellets nye te-leverandør. Hotel Continental og derunder Theatercaféen er begge anerkjente steder som bærer preg av lange tradisjoner og fokuserer utelukkende på høy kvalitet. Det er derfor ikke uten grunn at Hotellet har valgt NEWBY som te-leverandør på hele huset.

Theatercaféen er frodig og summende, levende og enestående. Et stykke norsk kultur-historie og et must for enhver Oslo-besøkende. Den legendariske wienercaféen står på New York Times' liste over verdens ti mest berømte caféer og har vært byens mest populære spise- & møtested i over hundre år. Endelig skal det bli mulig å nyte tradisjonell Afternoon Tea i Norges hovedstad og intet annet sted er vel bedre egnet for dette enn nettopp Theatercaféen med sin vakre og pulserende atmosfære.

Lørdag 25.august braker det løs på Theatercaféen med høy kjendisfaktor og massiv mediedekning da Theatercafeen i samarbeid med Newby lanserer fasjonabel Afternoon Tea. Theatercaféen vil presentere en tradisjonell Afternoon Tea meny bestående av smakfulle sandwiches, elegante fruktterter og herlige små Sarah Bernard-kaker. Teen som serveres er naturligvis kvalitets-te fra Newby hvor gjestene har mulighet til å velge mellom ni nøye utvalgte varianter.

Vi gleder oss!