GoldenWayMedia

Blomsterbutikk Flotte Blomster Til Rimelige Priser

Blogginnlegg   •   nov 17, 2010 12:57 CET

Aiai.no er en online blomsterbutikk  som leverer blomster til rimelige priser. Det er viktig at blomster holder seg friske over en lang periode. Hvis ikke blomstene holder seg friske og gir i fra seg en frisk aroma så er det ikke  noe lengre. Vi har mange utvalgte buketter til en hver anledning. Hvis det er en gave til sjefen, ha med når du skal besøke noen eller en gave til din kjære som fortjener en fin bukett blomster. Da er det viktig at blomstene holder seg friske og gir en god duft av seg. Det er også viktig at blomsene holder seg intakt over en lengre periode.

Fakta i forbindelse med blomsterbutikk

Tenk på en blomster som har blitt en del av vårt daglige liv i forbindelse med  blomsterlevering. Det er de som har mest sjanse til å bringe de ferskeste blomstene hjem til deg. Du kan bestille dine tjenester for levering hos oss og du vil få bringe blomstene dit du ønsker. Vi har alltid ferske blomster i butikken så kunden vil alltid bli fornøyd. Hvis vi ikke har akkurat den blomsten du ønsker i vår butikk så får vi tilsendt friske blomster slik at du får gi de blomstene du ønsker å gi bort. Prisene er lavere enn i din lokale blomsterbutikk for at vi får blomstene direkte i fra leverandørene.

det er mest på grunn av at blomstene har brukt mye tid i kuldeanlegg. Du bør ikke velge slike blomster. Bestill blomstene i rett tid slik at de ikke blir satt i kuldeanlegg. Du bør undersøke om blomstene har stått lenge i kuldeanlegg eller om de vil bli satt i kuldeanlegg når du bestiller de. Som vi har sett kan friske blomster i fra noen blomsterbutikker vare lenge, men i fra noen andre så kan de visne etter en kort stund.

Få de til å blomstre og se friske ut litt lengre:

Holde buketten på et kjølig sted så vil de holde seg friske og fine over en lengre periode. Du kan prøve å dusje de med litt vann slik at de holder seg lengre. Dette kan øke levetiden på blomstene betraktelig lengre og du vil få nyte godt av dette.

Riktig valg av en  blomsterbutikk  har en stor innvirkning på friskhet. Noen av blomstene som noen roser med tykke og store kronblad, varer lenger enn andre. Selv duften av slike blomster varer i en lengre tid. Så når du kjøper en blomsterbukett så bør du tenke på hvordan blomstene ser ut slik at du får nyte godt av dette i en lengre periode. Noen bruker å fryse blomstene sine for at de skal holde lenge, dette er ikke riktig. Hold blomstene kjølig.

Finn den beste prisen på aiai.no