Veidekke ASA

Gratulerer som årets lærling Kirsti Flatabø!

Blogginnlegg   •   sep 22, 2010 11:18 CEST

Kirsti Flatabø ble årets lærling og konkurrerte med Kai Åge Arnesen og Lasse Farstad om seieren.

Blant kandidatene til å bli ”årets lærling” pekte forskalingssnekkerlærlingen Kirsti Flatabø seg klart ut. Som det står i juryens begrunnelse: ”Kandidaten har vist et faglig nivå som er ut over det som er forventes av en lærling. Hun er veldig positiv og produksjonsorientert, og til å stole på i alle sammenhenger. Når det i tillegg fra kolleger blir presisert at kandidaten har hatt en positiv innvirkning på hele arbeidslaget, så styrker det kandidaturet ytterligere.”

Kirsti Flatabø har vært lærling i Veidekke i 2 år, har avlagt fagprøven med beste karakter og er nå fast ansatt i Veidekke. Som årets lærling fikk hun overrakt en bronsestatuett og en sjekk på kr 15.000,-. I tillegg fikk betonglærling Kai Åge Arnesen fra Drammen og maskinfører Lasse Farstad fra Oslo en sjekk på kr 5.000 hver. Begge disse var med i finalerunden om å bli årets lærling i Veidekke.

I tråd med vår målestting om at alle ansatte skal eie en del av Veidekke, vil alle tre motta aksjer for 1.000,- kr den dagen de går over i ordinær ansettelse.