Konica Minolta Business Solutions Norway AS

Lei av å lete?

Blogginnlegg   •   okt 18, 2016 10:41 CEST

Informasjonsflyten i norske bedrifter er i endring. Gjør din bedrift en stor tjeneste: Få kontroll over informasjonsmegden!

Problemet:

De fleste  har opplevd å ha mistet eller forlagt et viktig dokument eller kvittering. Vi søker, sporer og håper at det til slutt vil dukke opp. Ofte gjør det ikke det. Etter at du har mistet et dokument må du enten gjenskape det, eller finne en annen måte å få en kopi. Hvor mye tid har du brukt på å lete etter og å gjenskape tapte dokumentene? Sannsyneligvis mer enn du er klar over. Når du tenker på dette i liten skala kan det være vanskelig å forstå hvor stor innvirkning dette har på selskapet. Men når vi vet at alle i organisasjonen gjør dette; hvor mye tid og penger sløser vi egentlig bort på å lete?

Høres dette kjent ut?
◾Jeg finner ikke alt innholdet jeg trenger for å få gjennomført en arbeidsoppgave
◾Jeg klarer ikke alltid å være i stand til å svare på forespørsler raskt, ettersom jeg må lete etter dokumenter og filer
◾Mine ansatte trenger effektiv tilgang til alle relevante dokumenter for å holde produktiviteten oppe
◾Jeg er lei av å manuelt bestemme hvor postene er i min virksomhet, det oppleves utdatert og tungrodd
◾Jeg trenger en bedre måte å klassifisere dokumenter under skanneprosessen

Løsningen: Et ECM system

Med en Enterprise Content Management (ECM) løsning vil du være i stand til å lagre dokumentene dine i ett sentralt sted. Dette forbedrer både tiden det tar å spore opp dokumentet og sikkerheten av din informasjon. Du kan fange opp ethvert dokument eller opplysning ved å gjøre et enkelt søk og hente i ECM-systemet. Det effektiviserer, forenkler og automatiserer arbeidsprosesser og setter informasjon i system.

Å skaffe seg et ECM-system er et spørsmål om bortkastet tid, penger, energi, og risikoen for søksmål. Det er ekstremt viktig at vi beskytter og styrer våre dokumenter og informasjon på en ansvarlig og effektiv måte. Ta Kontroll og behold kontroll!