Aspire Brands AS

Multi-masking - den nye skjønnhetstrenden

Blogginnlegg   •   okt 28, 2016 14:26 CEST

Multi-masking er akkurat like effektivt som det høres ut som. Ideen går ut på å legge ulike ansiktsmasker på forskjellige områder i ansiktet, for å bekjempe flere problemer på én gang. Svært få mennesker har samme hudtype i hele ansiktet - noen har fetere hud i enkelte områder, mens de har tørrere eller mer sart hud i andre. Multi-masking gjør det mulig å effektivt behandle ulike problemstillinger i stedet for å måtte ty til en "one-size-fits-all"-tilnærming.

Formula 10.0.6-serien har flere produkter som er perfekte til multi-masking, og under viser vi deg hvordan du kan bruke to av favoritt-maskene våre sammen!

Step 1: For å få best effekt av behandlingen bør ansiktet være rent. Vask ansiktet med Best Face Forward og tørk lett. Ikke skrubb huden før en maske, en skrubb kan gjøre huden din overfølsom.

Step 2: T-sonen (pannen, nesen og haken) kjennetegnes ofte av urenheter, fet hud og større porer. Legg er tynt lag med Pores Be Pure mud mask i dette området for å åpne opp tette porer, fjerne urenheter og absorbere overflødig fett.

Step 3: På kinnene vil Get Your Glow On peel off mask gi deg en lysere og glattere hud, samt gi glød. Påfør gjerne et tynt lag på halsen også.

Step 4: La maskene virke i 10-15 minutter før du skyller med varmt vann, og nyter resultatet av din multi-masking! Gjenta 1-3 ganger i uken.

Lykke til!

Følg med for flere kombinasjoner av våre Formula 10.0.6 produkter!